Avatar billede popsy Novice
19. april 2002 - 11:39 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp med at finde et spil....!

Hej allesammen.

Jeg har et gammelt spil(dos) som fylder 3 cd rommer.
Spillet hedder Privateer 2 The Darkening.

Min dos ver. indeholder desværre en fejl, der gør at jeg aldrig har kunnet spille spillet til ende, men jeg har læst at der også findes en windows version, og denne kan jeg ikke finde nogen steder.

Er der nogen af jer der kender spillet, evt. ved hvor det kan købes? Må gerne være brugt, bare det er uden fejl på skiverne!!!!

popsy
Avatar billede klatten Nybegynder
19. april 2002 - 11:45 #1
send en mail til ham her http://home2.inet.tele.dk/jan-andr/migsel.htm
Måske han vil sælge
Avatar billede popsy Novice
19. april 2002 - 11:57 #3
Klatten> Lader den lige stå til i aften, måske dukker der flere muligheder op.
Foreløbig tak for hjælpen!!! :-)

popsy
Avatar billede answermaster Nybegynder
19. april 2002 - 19:17 #4
Avatar billede popsy Novice
19. april 2002 - 19:43 #5
Klatten> Ok tak for hjælpen, Ebay var nok det bedste bud jeg fik.
answermaster> Lidt mindre point, kender altså godt selv Google :-)

Alternativt kan jeg sige at jeg selv fandt det bedste link, nemlig.:
http://www.softwaresavings.co.uk/product.cfm/ProductID-630
Hvor det kan købes som nyt, til en mindre pris end på Ebay.

Tak for hjælpen:-)

popsy
Avatar billede klatten Nybegynder
19. april 2002 - 22:35 #6
selv tak...og tak for point, selv om du selv fandt et bedre sted, at købe spillet :)