Avatar billede f_q123 Nybegynder
18. april 2002 - 19:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kort tekst fra dansk til tysk....

Er der en der vil/kan oversætte dette til tysk:

De 3 kvinder sætter sig ved bordet for at spise frokost mens Martin skænker vin. Ines synes det er sjovt at være i vesttyskland mens Anna er mere interesseret i at hører lidt om hvordan Martin og Katrin bor. Anna siger at hun vil tror at huslejen er meget stor.
Martin fortælle at hans far havde en kæmpe formue. Og hans bedstefar havde også optjent mange penge.  Og Martin fortæller at han faktisk også er arkitekt.
Scenen ender med at Anna fortælle Martin de gerne vil se lidt på Hamburg, og Ines bliver glad da hun af Katrin får en trøje
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
18. april 2002 - 19:59 #1
nå, man gider nok ikke lave lektier... ?!

Det lyder som noget fra "Marx og Cola", har jeg ret ?!
Avatar billede f_q123 Nybegynder
18. april 2002 - 20:03 #2
jep...du har fuldstændig ret....

Jeg har sku ret mange opgaver for lige nu...derfor håber jeg at jeg kan slippe lidt hurtigt gennem denne tysk lektie...
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
18. april 2002 - 20:07 #3
Næ der er da ikke nogen der gider lave et stykke arbejde for 70point og slet ikke når det kan være at du selv tager point'ne ligesom du gjorde i sidste spørgsmål du oprettede.
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
18. april 2002 - 20:09 #4
Puha.... jeg hader tysk... her i efteråret SÅ vi Marx og Cola... og ikke nok med det! vi skulle også læse og oversætte noget af manuskriptet!!! Og de dele er opgivet til eksamen... jeg håber ikke jeg skal til eksamen i tysk...
Avatar billede f_q123 Nybegynder
18. april 2002 - 20:24 #5
Åhhh i det sidste spørgsmål var der ingen der gav mig hjælp til det rigtige svar !!!!

Men er der nogle der vil oversætte det....???
Avatar billede schaefner Juniormester
18. april 2002 - 20:34 #6
Avatar billede f_q123 Nybegynder
18. april 2002 - 20:37 #7
De der hjemmeside oversættere er aldrig gode. desværre
Avatar billede laffe Nybegynder
18. april 2002 - 21:06 #8
De 3 Frauen saetzen sich an den Tisch, waehrend Martin ihnen Wein einschenkt. Ines findet es lustig in Vestdeutschland, Anna dagegen interessiert sich mehr dafuer, wie Martin und Katrin wohnen.

"Anna siger at hun vil tror at huslejen er meget stor."
Hvad betyder dette ??????

Martin erzaehlt, dass sein Vater ein riesiges vermøgen hat, und sein Grossvater hatte auch ganz viel Geld verdient. Martin erzaehlt, dass er architekt ist.
Die scene endet damit, dass Anna, Martin erzaehlt, dass sie sich gerne Hamburg anschauen will, und Ines freut sich ueber den Pullower den sie von Katrin kriegt.
Avatar billede f_q123 Nybegynder
18. april 2002 - 21:11 #9
Det er en replik hvor hun siger at huslejen må være enorm.

replik: sie muss ja unerschwinglich sein, die Miete.
Avatar billede laffe Nybegynder
18. april 2002 - 21:13 #10
Anna sagt, dass die Miete unerschwinglich sein muss.