Avatar billede wip13 Nybegynder
21. juni 1999 - 09:33 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

3dfx kan narre computeren til....

Jeg har et program som kræver 3dfx problemmet er bare at sådan et har jeg ikke og jeg har ikke tænkt mig at investere i sådan et. Er der nogen der kender et program eller et eller andet, som kan narre computeren eller programmet som er UltraHLE til at tro at der rent faktisk sidder et 3dfx kort i?
Avatar billede snowball Novice
21. juni 1999 - 09:39 #1
Hvorfor ikke bare købe et 3dfx kort, og så det mere ud af spillet ??? De koster jo ikke så meget som de har gjort.

Snowball
Avatar billede hobbez Nybegynder
21. juni 1999 - 09:43 #2
Der er jo den mulighed at programmet faktisk skal BRUGE 3dfx - altså at det ikke er i stand til at lave grafik hvis der ikke er et 3dfx kort til stede.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juni 1999 - 09:52 #3
der er flere emulatorer på nettet, jeg prøvede dem selv før jeg fik voodoo kort, men enten virker de ikke, ellers er det SINDSSYGT langsomme eller også virker de kun med et enkelt spil eller noget....

for 500 kr kan du få et find 3DFX  kort, så hvad venter du på?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juni 1999 - 09:53 #4
find=fint
Avatar billede wip13 Nybegynder
21. juni 1999 - 10:37 #5
hmmm, VoooDooo3? er det noget opreklameret skidt eller skulle man investere i sådan et?
Avatar billede sirius Nybegynder
21. juni 1999 - 10:43 #6
Hmm
hvis du skal have V3 skal du have voodoo 3 3000 eller 3500..
Ellers villle jeg helst have tnt2 for det er det bedste...
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. juni 1999 - 14:55 #7
nej, så mange penge har sq ikke. Der må findes et eller andet program!
Avatar billede shoots Nybegynder
22. juni 1999 - 15:30 #8
vooddoo banshee 16 mb til agp til 599 kr burde være svaret på dit problem og så er det hun ca 7-8% lansommere end tnt2
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. juni 1999 - 16:54 #9
ungdom nu om dage. De for fan'me penge som skidt! Et program tak!!
Avatar billede shoots Nybegynder
22. juni 1999 - 17:02 #10
manden har pc og regner med den er billig i drift og tak det med pengene tar jeg som kompliment
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. juni 1999 - 17:30 #11
shoots>>
jeg har aldrig sagt den var billig, men hvorfor bruge penge på et kort hvis du kan få et program gratis? og lad nu vær vær med at sig "jamen kort kører 1000 gange hurtigere" for det er ligegyldigt
Avatar billede shoots Nybegynder
22. juni 1999 - 17:42 #12
kortene kører og det gør dit fantasi program ikke deri ligger forskellen
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juni 1999 - 18:46 #13
FAT DET! Køb et Voodoo kort!
Avatar billede wip13 Nybegynder
23. juni 1999 - 07:16 #14
okay okay, så kunne det da være jeg skulle kikke efter et kort. Ville det ikke være rimeligst hvis Snowball fik point'ene da det var ham der egentlig snakkede om kort først?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
25. juni 1999 - 21:18 #15
Øhm det er muligt at køre Ultrahle uden et 3D kort... Har jeg læst...
Det var vist noget med nogle glidewrappers eller også var det noget andet... Hmmmmm
Avatar billede chriscom Nybegynder
27. juni 1999 - 22:27 #16
Hør her venner !

Jeg har både et Voodoo2-kort og et Riva TNT-chip-baseret 3D-kort -og vel osse r.... fuld af penge :o) hehehe...
Spøg til side: Jeg blev af en ven overbevist om, at TNT-kortet var overlegent, hvilket det også er i TNT-understøttede spil/applikationer.
MEN! - kun Voodoo1-2-3 har GLIDE-funktionen på chippen/kortet, så hvis spillet/UltraHLE kræver GLIDE, så skal du have et ÆGTE Voodoo-kort (ikke de dér Banshee-discount-kort for de har heller ikke Glide !!!)

Brug også den sidste nye directX (6.0 / 6.1) du kan få fat i - det er en god ting !

Undskyld min beskedenhed, men jeg bør nok venligst bede om de udloddede points, da jeg gjorde denne diskussionsgruppe opmærksom på "den lille forskel" på 3D-kortene !!!
:o)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
03. juli 1999 - 02:26 #17
chriscom>>> Det er ikke rigtigt det du siger med at han SKAL have Voodoo 1,2 eller 3 for jeg kører da Ultrahle fint med mit Banshee kort...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 03:49 #18
Righteous Kort styrer!
Avatar billede chriscom Nybegynder
06. juli 1999 - 17:46 #19
i11uzion>> Jeg citerer: "HVIS spillet/UltraHLE kræver GLIDE..."

Dvs. at UltraHLE ikke kræver GLIDE
- så enkelt !

:o)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
09. juli 1999 - 21:52 #20
chriscom>>> Nææ men lad være med at rakke ned på Banshee for det fungerer fint... Også med Ultrahle...
- Så enkelt!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. juli 1999 - 14:32 #21
jeg kom i tanke om... prøv at bruge denne fil:

http://home4.inet.tele.dk/terp/koder/software/glide2x.zip
Avatar billede i11uzion Nybegynder
11. juli 1999 - 21:22 #22
Ellers, hvis du villle køre Ultrahle uden 3Dfx, så brug glidewrappers.....
Avatar billede wip13 Nybegynder
15. juli 1999 - 09:22 #23
Cyberesben>>
Det virker sq, he he :o)
men måske skulle jeg overveje at købe en hurtigere computer!
Kan du ikke lige svare så du kan få dine point
Avatar billede wip13 Nybegynder
14. juli 1999 - 18:56 #24
i11uzion>>
Hvor får jeg så de der glidewrappers?
Avatar billede wip13 Nybegynder
14. juli 1999 - 18:56 #25
cyberesben>>
Hvad er det for en fil??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. juli 1999 - 19:30 #26
wip>> det er vist en der gør at du kan køre UltraHLE uden voodoo
Avatar billede i11uzion Nybegynder
15. juli 1999 - 00:49 #27
wip13>>> Så vidt jeg husker så er der vist en side der hedder http://www.glideunderground.com
Tjek den ud, der kan du sikkert få lortet, men jeg ved ikke hvor flot det ser ud eller hvor hurtigt det kører, men prøv alligevel... :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. juli 1999 - 12:58 #28
tak