Avatar billede phatboy Nybegynder
26. juni 2000 - 11:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafik i Word?

Hvordan indsætter man en EPS-fil i Word???

Jeg vil gerne undgå kvalitetstab, filen er fra Illustrator 8.0....

ASAP, please!
Avatar billede henrikudsen Nybegynder
28. juni 2000 - 02:13 #1
Du vælger menuen Insert - Picture - From File. Vælg at vise alle filer i dialogboksen over filnavne (*.*), marker din EPS-fil og tryk på Insert-knappen
Avatar billede henrikudsen Nybegynder
28. juni 2000 - 02:15 #2
... glemte at sige at ovenstående er testet i Word 2000 hvor det virker.
Avatar billede michaelprehn Nybegynder
02. august 2000 - 17:10 #3
Hvis du har problemer med EPS filer skyldes det måske, at du ikke har installeret EPS-konverteringen da du installerede Word.

Hvis du ikke har gjort det taget Word sikkert den bitmap fil, der normalt gemmes sammen med EPS-filen, og som ofte har en meget lav opløsning.

Løsningen så at geninstallere Word med alle grafik konverteringsoptionerne

Illustrator kan sikkert gemme EPS-filem med forskellige opløsnigner også for bitmap-filen, hvis du ikke har mulighed for at geninstallere Word.
Avatar billede marcbruun Nybegynder
12. august 2000 - 11:23 #4
Hvis ikke funktionen er intalleret på Word 2000 automatisk spørge om han vil installere denne funktion. Det burde ikke være nødvendigt at geninstallere.....