Avatar billede didaelgaard Nybegynder
17. april 2002 - 20:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

linke til anchor i frameset og loade hele frameset'et

Hvordan linker jeg til et anchor i et frameset og loader hele frameset'et (ikke kun siden med anchor) fra et link uden for frameset'et?. Jeg har et frameset med 2 frames, hvoraf den ene fungerer som indholdsfortegnelse.
Avatar billede gryn Nybegynder
17. april 2002 - 20:57 #1
Det er vel noget med:

<a href="#" onclick="parent.DinFrame.location.href='siden.html#anchor';this.location.href=this.location.href;return false">
Avatar billede mik789 Nybegynder
17. april 2002 - 22:03 #2
Se sp. http://www.eksperten.dk/spm/182430, nærmere jakoba's svar 09/03 - 2002 08:08:36. I det svar giver han et link til et script på hans egne sider. Det virker. Du kan se det i brug på mine sider som jeg fik til at lykkes vha jakoba's script. Prøv f.eks. at gå ind på www.dahr.dk/calendar.html#menneskerettigheder - det virker.

Det problem jeg nævner til slut i diskussionen, blev løst. Det var bare fordi jeg ikke havde sat target til det rigtige frame-navn at den venstre ramme fordobledes.
Avatar billede didaelgaard Nybegynder
18. april 2002 - 09:01 #3
Tusind tak for det - det var netop den funktion jeg skulle bruge.
Avatar billede mik789 Nybegynder
18. april 2002 - 09:25 #4
og tak for points :-)