Avatar billede techno-boy Nybegynder
17. april 2002 - 20:08 Der er 9 kommentarer

.NET

Dav.
Jeg har hørt så meget om .NET og nu vil jeg gerne prøve det. Men jeg vil høre om man ikke kunne downlaode en Shareware eller en Demo version...
Avatar billede techno-boy Nybegynder
17. april 2002 - 20:11 #1
Fordi jeg først vil prøve det for jeg køber det.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
17. april 2002 - 20:15 #2
.NEt frameworket er licenseret under din windows licens, så hvis du har en lovlig windows licens så kan du hente det gratis på:

www.asp.net
Avatar billede isdan Nybegynder
17. april 2002 - 21:43 #3
Det du kan er at få fat i beta2 versionen den var gratis og fandst over det hele. Feks. www.ravenholm.dk den er på dvd og indeholder c++/C#/VB.net og har msdn. Det er nok den nemmeste måde at komme i gang på GRATIS!
Avatar billede osaka_san Nybegynder
17. april 2002 - 21:49 #4
isdan> Hvorfor bruge en beta udgave, når han kan downloade final gratis ?
Avatar billede isdan Nybegynder
17. april 2002 - 21:56 #5
Du kan ikke lave ret meget kun med frameworket. Det jeg snakker om er ca 3GB guff. Visual Studio .NET det indeholder det hele.
Avatar billede isdan Nybegynder
17. april 2002 - 21:57 #6
lige til sidst så er beta2 meget tæt på the finale thing.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
17. april 2002 - 22:10 #7
isdan> Du kan lave nøjagtig det samme med frameworket som du kan med vs.net? (stort set) - Eneste forskel er at du skal kode det selv.

Derudover virker beta udgaven af vs.net ikke med det final framework, så der er ikke meget sjovt i det. Man vil ikke kunne lave ting man kan distribuere.
Avatar billede techno-boy Nybegynder
25. april 2002 - 20:07 #8
Jeg har prøvet www.ravenholm.dk men jeg kan ikke finde VS.NET på den side...
Avatar billede osaka_san Nybegynder
27. april 2002 - 20:22 #9
techno-boy> Formodentlig fordi produktet er gået i final release?!?