Avatar billede champ40 Nybegynder
17. april 2002 - 17:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fejltekster som huskes

Hej !
Jeg har her et problem, der er rimeligt irreterende : Win98 er sat til at huske adgangskoder, og er fint nok, men på www.landsbingo.dk er der en chat, som min win98 SE også husker, hvilket er noget skidt for nu er listen meget lang, med både rigtige og forkerte skrevne linier, og jeg har spurgt flere om, hvor mon disse bliver gemt, for jeg vil gerne af med disse linier, men har ikke kunne få eller finde et svar, men der må være en løsning for det må være et eller andet sted lokalt på maskinen.
Er der nogen der kan hjælpe ?? Please
Mvh.
    Bo Omme
Avatar billede initializing Nybegynder
17. april 2002 - 17:23 #1
Funktioner>Internetindstillinger>

Så tryk på Slet Filer og Ryd Oversigten

-Martin
Avatar billede champ40 Nybegynder
17. april 2002 - 22:28 #2
Den foreslåede løsning duede ikke. Løsningen er i Explorer 6.0 : Egenskaber for internettet/internetindstillinger - under indhold - personlige oplysninger - klik på autoudførelse - hvis der er flueben i formularer vil din chat blive gemt i f.eks www.landsbingo.dk, så hvis man vil beholde denne indstilling, så klik på ryd formularer, og så er tidligere skrevet væk, ellers fjern fluebenet i formularer, og der gemmes intet af skrevne ting.
Champ40
Avatar billede champ40 Nybegynder
17. april 2002 - 22:30 #3
Løsningen er i Explorer 6.0 : Egenskaber for internettet/internetindstillinger - under indhold - personlige oplysninger - klik på autoudførelse - hvis der er flueben i formularer vil din chat blive gemt i f.eks www.landsbingo.dk, så hvis man vil beholde denne indstilling, så klik på ryd formularer, og så er tidligere skrevet væk, ellers fjern fluebenet i formularer, og der gemmes intet af skrevne ting.
Champ40