Avatar billede kjaergruppen Nybegynder
17. april 2002 - 15:30 Der er 6 kommentarer

Krambod script

hej
jeg søger et krambod script til en hjemmeside for vores boligforening. Scriptet skal kunne bruge acces database og meget gerne med billede upload, men nødvendigvis til at begynde med. jeg har søgt mange steder men ikke fundet det rigtige.

er der nogen her som ved hvor jeg finder den slags.

på forhånd tak.
Avatar billede excession Nybegynder
17. april 2002 - 15:31 #1
hvad er krambod?
Avatar billede hansen Nybegynder
17. april 2002 - 15:37 #2
Prøv at stikke hovedet indenfor på http://www.codelink.dk se under kildekode ~ Brugtmarked
Her finder du måske noget
Avatar billede jmarkling Nybegynder
17. april 2002 - 23:16 #3
-Det er meget god ide at sikre at din webudbyder tillader fileupload... Det er ofte det ikke er tilfældet pga. sikkerhed...
Avatar billede kjaergruppen Nybegynder
18. april 2002 - 08:44 #4
En Krambod er et sted hvor man kan sælge sine brugte ting, legetøj osv.

HAR KIGGET LIDT PÅ ups, codelink men syntes ikke de har det jeg skal bruge.
Fileupload er ikke et problem det skal være til egen server. Så ellrs har du ret hvad det angår. Og som skrevet behøver det ikke være nødvendigt med upload af billeder. men jeg kigge lidt mere rundt om, men vil gerne se om der er flere her der har gode ideer.
Avatar billede kjaergruppen Nybegynder
19. april 2002 - 00:01 #5
lukker sp
Avatar billede maniacdog Nybegynder
12. august 2002 - 13:22 #6
hmm lukker sp men afviser? ;)

Lav selv et svar og accepter det, tror også det var det du egenligt ville :)