Avatar billede znakeeye Nybegynder
16. april 2002 - 22:12 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Hvad mon.... en vurdering selvfølgelig.....

Vurdering af http://ZnakeEye.tk
Også undersiderne...
Avatar billede phrozia Juniormester
16. april 2002 - 22:17 #1
Lidt for meget farveskift mellem siderne.

Linksne forsvinder på forsiden, når man peger på dem.

Den er lidt rodet at se på...

Forsiden er også ret mørk...

Men, selve idéen på din opbygning er ret så kool!
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
16. april 2002 - 22:22 #2
siden er meget rodet synes jeg... jeg kan ikke finde nogen orden...
jeg kan ikke lide at du skifter stil midt inde i det hele...
din orden er helt i bund.... :((
jeg syens også det tager lidt for lang tid at downloade siden :((

hvis jeg var dig ville jeg lave det helt om...
jeg mener at der på en side skal være en GOD orden.. så man altid kan finde rundt uden at bruge "back" i sin browser...

6@6

// Henrik Henneberg
Avatar billede znakeeye Nybegynder
16. april 2002 - 22:25 #3
At siden skifter stil er hele ideen. Så kan jeg lave et design til hver form for side på den overordnede side. Der hvor man ikke kan komme tilbage er kun på download og forum siden, dette er en mindre fejl. Det tager bestemt ikke lang tid at downloade siden da den har minimal grafik.
Ang. orden, så er det meningen at man vælger kategori for hvad man vil se, den skal ikke være sat sammen i et stort design.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2002 - 22:25 #4
Ja det er jo ikke positivt det jeg har at sige:

rodet, få noget struktur, en ordentlig bruger vil surfe direkte videre med det samme, da han ikke kan hitte rede i hvad han skal gøre og hvorfor...

farver. ja sikke en velkomst at få, mørke dystre farver, kæmpe for at læse teksten, det er heller ikke noget der glæder brugeren

farveskift midt i det hele ? hvorfor det??? den holder ikke, bruger der endeligt har fundet ud af at komme videre på din side bliver da dybt frustreret af at det hele ligner en ny side, den kan man sku ikke forlange at en dum bruger fatter.

godt råd.... prøv igen

mvh.
questis.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2002 - 22:27 #5
snakeeye.....

du bad om kritik af din side, og det fik du..... det er en bruges opfattelse, ikke din du skal gå efter.....

angående loadtiden....

alt for lang trods dine modargumenter....
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
16. april 2002 - 22:28 #6
hos mig tager det 6 sek at komme ind på siden... har 512*128
kan så godt være at det er pga. min computer...
Avatar billede znakeeye Nybegynder
16. april 2002 - 22:29 #7
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH Det staves Znakeeye ikke snakeeye !!!!!!! Og hvilken forbindelse har i hva?? Den kan sq være for god.....
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
16. april 2002 - 22:30 #8
efter min mening skal brugeren kunne huske dit design...
ligsom vi alle kan huske ekspertens eller coolsms's.. det er også en slags varemærke...
jeg kan slet ikke sammensætte dig med noget...
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
16. april 2002 - 22:30 #9
256*128 Synes ikk loadtiden er så slem..Men siden er MEGET Uoverskuelig..emn kan godt lide dit forum ;)
Avatar billede znakeeye Nybegynder
16. april 2002 - 22:30 #10
26kb måske......
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2002 - 22:31 #11
256*128 forbindelse
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
16. april 2002 - 22:33 #12
ZnakeEye..hjælper ikk at skrive "26kb måske......"

Dig selv der bad om kritiken..og den har du fået...så lad vær !
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
16. april 2002 - 22:35 #13
hvor lang tid tager det for jer..?
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2002 - 22:35 #14
her prøver man at hjælpe en person der beder om hjælp til at vudere hans side...

og hvad sker der....

man bliver rakket ned, så opfatter man det forkert.... hvad må være budskabet der er fordårligt så efter min mening.

så staver man hans navn forkert..... straks oppe på mærkerne og rette en af, trods det er pisse ligegyldigt.

så siger man at hans side er langsom om at loade.... rakkes man ned om at man har en skod forbindelse....

Znakeeye.....

tag dig sammen har sider man fandme og prøver at hjælpe dig, så kan det sku ikke passe at du ikke kan holde en ordentlig tone og tage den kritik den måtte få. Fatter sku godt folk ikke gider at hjælpe herinde mere, når man får den behandling.

Tag dig dog sammen og accepter at du har ramt forkert med dit budskab, eller gem dit raseri inde i dig selv.

bare min mening om hvorfor Eksperten.dk har nedgang.

mvh.
questis.dk
Avatar billede znakeeye Nybegynder
16. april 2002 - 22:36 #15
Det nytter jo ik noget når dem der kommer med kritikken siger at loade tiden er lang, når den umuligt kan være det da siden liggerpå en rimelig hurtig server og siden har så lidt grafik som overhovedet muligt.....
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
16. april 2002 - 22:37 #16
Max enig..God point Questis
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2002 - 22:38 #17
kunne være fejl eller dårlig programering der skyldte den lange load tid, men der må jo være noget om det, når vi er flere der siger det sammel.
Avatar billede znakeeye Nybegynder
16. april 2002 - 22:38 #18
Har lige opdaget at eksperten.dk åbenbart ikke er fyldt med eksperter, men uduelige newbies, må hellere finde et sted med nogle der ved hvad de snakker om.......
Tråd lukke, point går til mig selv :P
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
16. april 2002 - 22:39 #19
han har da ikke direkte "rakket" nogle ned endnu synes jeg..
han kommer bare og siger at det ikke tager lang at downloade siden.

men det der med at det er planlagt at det skal være sådan...
men det ved den enkelte bruger jo ikke.. så den tror jeg ikke vil holde...
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
16. april 2002 - 22:40 #20
Lol ZnakeEye....Hvem er det liige der er Newbien her...
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
16. april 2002 - 22:41 #21
hvis du gør det der vil jeg melde dig til en CoAdmin

vi har alle kommet med vores mening...
da vi så ikke deler din mening betyder ikke vi er en flok "uduelige newbies"

du spurgte om vores mening og vi har svaret...
der var ikke andet... så derfor kan de point ikke gå til dig selv...
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2002 - 22:42 #22
er ganske enig med x-gate.dk i hans mening med at anmelde, vi har trods alt brugt vores tid på dig, at du ikke kunne lide at høre sanheden, er ikke vores fejl, men du fik hvad du spurgte efter..
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
16. april 2002 - 22:44 #23
men med hensyn til at du vil finde et andet sted, så ønsker jeg dig held og lykke
Avatar billede francke Nybegynder
16. april 2002 - 23:02 #24
Det tager squ'da under 1 sek. at loade siden! Lysere bogstaver gjorde ikke noget!
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
16. april 2002 - 23:03 #25
hmm sjovt...
nu tager det også kort tis hos mig...
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2002 - 23:04 #26
jeps, nu er min loadtid også ned på cika 1 sekund *SS*
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
16. april 2002 - 23:27 #27
tis = tid

jeg har hermed meldt ham....
Avatar billede jelzin101 Praktikant
17. april 2002 - 02:15 #28
znakeeye>> du har hermed 24 timer til at give en bedre forklaring på din tilbagetrækning af pts.

din kommentar af : 22:38:46 ser jeg udelukkende som en frusteret reaktion på at din idé ikke har fundet indpas, min opgave er ikke at vurdere hvorvidt de andre har ret, men derimod at finde ud af hvorvidt du er forkert på den.

Mvh
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
17. april 2002 - 02:16 #29
-såfremt du har nogle spørgsmål du ikke vil publicere på exp.dk - er du velkommen til at skrive på admin@dinos.dk.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin
Avatar billede znakeeye Nybegynder
17. april 2002 - 19:09 #30
"znakeeye>> du har hermed 24 timer til at give en bedre forklaring på din tilbagetrækning af pts.

din kommentar af : 22:38:46 ser jeg udelukkende som en frusteret reaktion på at din idé ikke har fundet indpas, min opgave er ikke at vurdere hvorvidt de andre har ret, men derimod at finde ud af hvorvidt du er forkert på den.

Mvh
Jelzin101/CoAdmin."
Åååårh hvaaad man, det skal der ryges på...... hva' nu hvis jeg ik forklarer det ???
Avatar billede jelzin101 Praktikant
17. april 2002 - 19:44 #31
så vil din fortsætte anvendelse af eksperten.dk blive taget op til overvejelse.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede znakeeye Nybegynder
17. april 2002 - 19:47 #32
"så vil din fortsætte anvendelse af eksperten.dk blive taget op til overvejelse.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin."
Som om det rager mig noget........
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
17. april 2002 - 23:24 #33
okay...
du er en af dem der er med til at ødelægge glæden for os andre der vil hjælpe folk... :((
Avatar billede phrozia Juniormester
18. april 2002 - 00:04 #34
znakeeye> Hvad med at vise en lidt mere moden opførsel?
Avatar billede znakeeye Nybegynder
18. april 2002 - 19:34 #35
bah.... og hvorfor er dette emne ik blevet fjernet endnu lissom mit sidste...??