Avatar billede sv Nybegynder
25. juni 2000 - 12:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cron på Nt

Jeg har hørt forlydender om <subj>. Kan det passe og er der nogen som kan hjælpe mig lidt på vej med at få det til fungere....Jeg skal bruge det til en asp side, hvor den skal sende 2 mails når en auktion udløber.
Hvis det ikke findes, er der så nogen som har lidt hjælp til noget AT i WSH ?
Avatar billede victor44 Nybegynder
25. juni 2000 - 12:41 #1
Det nemmeste er at bruge resourve kit'et der er en GUI der hedder command scheduler.

God fornøjelse.
Avatar billede victor44 Nybegynder
25. juni 2000 - 12:44 #2
resource...... OK
Avatar billede sv Nybegynder
25. juni 2000 - 14:55 #3
Det er på cd'en ?? For så må jeg da lige til at kigge alle mine cd'er igennem, jeg er bange for min nt cd ligger allernederst :-)
Avatar billede zimme Nybegynder
28. juni 2000 - 10:59 #4
Hvor på CD-en ligger det??
Er det både på Workstation og Server CD'en???