Avatar billede gangsta12dk Nybegynder
16. april 2002 - 15:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Commondialog??????

Med commondialog kan man åbne billede filer, og gemme billede filer.

Er der ikke en component som commondialog der kan åbne mp3 og wav filer.

F.eks. prøvede jeg forleden dag at åbne en mp3 fil ved at skrive.

shell("c:\****.mp3")

men den gad ikke shell functionen virker åbenbart kun til at åbne programmer.

ER der nogen der kan fortælle mig hvoradn man kan åbne mp3 og wav filer.
16. april 2002 - 15:12 #1
Med WindowsMediaAspiller OCX'en.
Se: http://www.eksperten.dk/spm/197876
Avatar billede doctorpurple Nybegynder
17. april 2002 - 08:51 #2
jeg har et prog der kan åbne en mp3 med commondialog men den afspiller den med noget andet skriv hvis du skal have et link
Avatar billede ib_14 Nybegynder
17. april 2002 - 10:00 #3
du højerklikker på din verktøjsbox og vælger componenter og windowsmediaafspiller og det er en ocx fil den skal være med hvis du vil bruge programmet et andet sted
Avatar billede gangsta12dk Nybegynder
18. april 2002 - 22:38 #4
doctorpurple jeg vil gerne se din link, men min menning med det her spørgsmål er at jeg gerne vil åbne en mp3 fil og så gemme det som et wav fil ligesom en encoder. Og jeg tænkte hvis der var noget lignende til musikfiler ligesom der er til billedefiler (commondialog) så kunne jeg selv lave resten, men da det ser ud til at der muligvis ikke findes sådan en component vil jeg gerne have om I kunne fortælle mig om det er let at lave en encoder.
Avatar billede gangsta12dk Nybegynder
21. april 2002 - 19:09 #5
Der er vist ingen der gider at svare.

Jeg giver jer ikke point fordi det var ikke det jeg spurgte om.
Avatar billede gangsta12dk Nybegynder
21. april 2002 - 19:10 #6
doctor purple

du kom aldrig med den link