Avatar billede jimjamjim Nybegynder
16. april 2002 - 12:32 Der er 6 kommentarer

Hjæælp

½øjza alle eksperter!
Jeg står med et MEGET stort problem..
Jeg har en hel masse sider der skal oversættes til dansk (fra engelsk) Findes der et eller andet som kan gøre dt???

HJÆÆÆÆLP
Avatar billede fastwrite Nybegynder
16. april 2002 - 12:38 #1
Ja, men de oversætter så sjovt til dansk, at man er ved at dø af grin! Så dem kan du nok ikke bruge.

Hvis du er villig til at betale dig fra det, kender jeg en engels-dansk oversætter som har oversat i en stor virksomhed i 7 år.

Hvor mange sider drejer det sig om?
Avatar billede jimjamjim Nybegynder
16. april 2002 - 12:41 #2
Hmm 4-5 sider med skriftstørrelse 12
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. april 2002 - 12:45 #3
Hvad med at gøre det selv?

Det er god træning som du lærer en masse engelsk af ( og også lidt dansk :-))

mvh JakobA
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
17. april 2002 - 22:25 #4
Du kan jo evt. prøve med www.altavista.com/babelfish, men jeg garantere ikke hvor godt den kan gøre det. Den plejer dog at være nogenlunde!

- Rasmus!
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
17. april 2002 - 22:27 #5
Hvorfor foreslog jeg dog den oversætter? Den kan ikke oversætte dansk!

Vender tilbage om lidt....

- Rasmus!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
22. april 2002 - 13:39 #6
jimjamjim - (vildt navn at skrive) - send mig en mail til info@usite.dk hvis du seriøst vil have oversat teksten. Så skaber jeg kontakt til min ven der er prof. oversætter, og ret billig.

mvh fastwrite