Avatar billede julemedister Nybegynder
15. april 2002 - 14:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ISO filer

Hvad er en ISO fil og hvordan åbner mann den ?
Avatar billede milo Nybegynder
15. april 2002 - 14:29 #1
du kan brænde en med easy cd creator fx, file -> burn cd from image file  - eller noget i den stil

Men program som winiso kan brænde ud www.winiso.com eller Isobuster, www.isobuster.com
Avatar billede milo Nybegynder
15. april 2002 - 14:30 #2
Hvad ISO fil er - det er en kopi af indholdet af en CD, et cd-image.
Avatar billede guyb_rdk Nybegynder
15. april 2002 - 14:30 #3
en iso-fil er en fil der skal brændes ned for at du kan bruge den. Isofiler skal åbnes med et brændeprogram, ei, nero.
Under filer i nero er der et punkt der hedder burn from image.
Når isofilen er brændt ned på en cd kan den bruges som det filen nu skulle være
Avatar billede milo Nybegynder
15. april 2002 - 14:32 #4
nej iso filer behøves ikke at brændes...de kan udpakkes
Avatar billede guyb_rdk Nybegynder
15. april 2002 - 16:29 #5
heh... ok.. var jeg ikke engang klar over, men hva fan.. man lærer jo hele tiden
Avatar billede milo Nybegynder
15. april 2002 - 22:38 #6
:)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. april 2002 - 00:14 #7
du kan også bruge daemon tool, som gir dig et ghost-drev, hvor du så kan hente iso-filen ind i men jeg kan sgutte lige finde et link! men det er ellers fedt nok - bruger det selv!