Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 18:05 Der er 70 kommentarer og
1 løsning

Logo !

Haiza allesammen !

Jeg ville bare lige høre om der ikke er nogen der kan lave et fedt logo hvor der står "Mr Cryoz".
Farven er ligegyldig, men ikke alt for lys.
Det skal være størrelse 265x60.
Hvis jeg ikke svare med det samme på jeres kommentarer gør jeg det lidt senere i aften !

Mvh.
Kasper
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 18:06 #1
Hvilken stil skal det være???
Skal der være billeder???
Er det til en hjemmeside?? Hvis ja, har du så en url?
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
14. april 2002 - 18:15 #2
Kommer med et Bud om 20 min
Avatar billede sonne Nybegynder
14. april 2002 - 18:19 #3
jeg vil gerne - men jeg skal vide noget (meget) mere.
Se evt. andre ting
http://www.sonne.subnet.dk/reklamer
jeg har lavet hvis du bare vil have noget flot med ikke rigtig på forhånd ved hvad du synes om.
og vigtisk af alt - Hvad skal det bruges til ?
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 18:24 #4
Hvis nogen af jer kender chatstedet Højhuset !
Der må gerne være en lidt usynlig figur derfra. Ovenover skal der så stå Mr Cryoz og så må der gerne være et elelr andet der bevæger sig også. Det gør heller ikke noget hvis der er et eller andet lys fra en af siderne !
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 18:26 #5
Det er til en lorte hjemmeside jeg er ved at lave. Den er mega grim og der mangler lidt logoer og såen. URL'en er www.cryoz.webbyen.dk
Avatar billede nonick Nybegynder
14. april 2002 - 18:30 #6
www.n.dk ??? Jeg er igang.
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 18:31 #7
Okay. Ja det er fra n.dk !
Avatar billede nonick Nybegynder
14. april 2002 - 18:44 #8
www.digitaleye.dk/exp/mr.gif - ingen lille mand

"NoNick" bliver fjernet
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
14. april 2002 - 18:45 #9
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 18:46 #10
>>NoNick<< Hvis du bare laver Mr med lille r så er det fint. Men kan du ikke finde en lille mand fra n.dk ? Der er et på adressen n.dk/frameset (tror jeg nok)
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 18:48 #11
jeg kommer med et bud lidt senere ...
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
14. april 2002 - 18:48 #12
Hvorfor gider du ikek sige noget til mit ??
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 18:49 #13
>>dj-freeman<< Dit er fint men kan du få noget der bevæger sig med ? Fx 6 firkanter ved siden af hinanden med 3 henad og 2 nedad i hver række. Og så er der en af dem der lyser en gang imellem. Og det skal være skiftevis. Ikke den samme hele tiden !
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
14. april 2002 - 18:51 #14
Ok Kommer om lidt
Avatar billede dennism Nybegynder
14. april 2002 - 18:54 #15
Prøver også...
Avatar billede dennism Nybegynder
14. april 2002 - 19:07 #16
Her:
http://www.demaweb.dk/eksperten.php?spm=198068

Kan nogle af disse bruges?
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 19:07 #17
Jeg lavede lige et "hurtigt" ...
Hvad synes du om det?
http://www.friserverplads.dk/krog/chatter.jpg
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 19:11 #18
>>madviden<< Dit er for sajt. Hvis ikke der kommer nogle bedre får du pointene. Men skal lige se lidt flere !
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
14. april 2002 - 19:12 #19
www.adore.dk/design/projekter/mr_ocryoz.gif :) - Sådan noget lignende?
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 19:16 #20
>>sad-peter<< Der skal stå "Mr Cryoz". Ikke Mr 0Cryoz. Og Mr skal lige lidt væk fra kanten. Bare lige lidt ind så det ikke er HELT op at kanten !
Avatar billede nonick Nybegynder
14. april 2002 - 19:20 #21
kommer med et mere
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
14. april 2002 - 19:24 #22
Avatar billede nonick Nybegynder
14. april 2002 - 19:24 #23
www.digitaleye.dk/exp/mr.gif - lille mand er med
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 19:26 #24
Nu er der gang i den !
De to sidste logoer er sq fede !
Kewl nonick og dj-freeman. Jeres er fede. Freeman. Dit skal der stadig lige lidt grafisk på som på Nonicks logo !
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 19:29 #25
>>nonick<< Gider du ikke sætte sådan en mand ind som freeman har. En Vicevært !
Den skal være samme sted og samme størrelse som den der allerede er i logoet !
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 19:31 #26
hmm ... hvad har du af rettelser til mit?
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 19:32 #27
>>madviden<< Jeg har ingen. Det er som det skal være. Du skal nok få lidt point når jeg er færdig !
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 19:35 #28
Jeg smutter lige i 5 min. Skriver kommentarer lige om 10 min igen !
Avatar billede nonick Nybegynder
14. april 2002 - 19:35 #29
hvor finder jeg videværten?
Avatar billede nonick Nybegynder
14. april 2002 - 19:35 #30
viceværten?
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 19:44 #32
hehe ... lavede lige en mere:
http://www.friserverplads.dk/krog/chatter2.jpg

-Er den bedre?
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 19:48 #33
>>sad-peter<< Du har fat i noget af det rigtige men baggrunden er klam. Den stinker lidt for vildt !
>>nonick<< Dit har også en klam baggrund. Den skal være lidt federe. Viceværten finder du vist nok på adressen n.dk/frameset/ der er vist nok et billede af ham !
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
14. april 2002 - 19:50 #34
hvordan vil du så have baggrunden? - Bare en farve oder was? - Hvilken`?
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 19:50 #35
>>madviden<< Dine er fandme fede !
Prøv med andre tekster i stedet for Højhuset er guld værd. Det var godt fundet på. Prøv med nogle andre. Også nogle andre figurer. Dine logoer er lidt for fede !
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 19:51 #36
>>Sad-Peter<< Bare find på noget. Farven kan være ALT ! Det skal se fedt ud ! Det der er nu er klamt !
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 19:52 #37
retter tekster om 2 sek. har lige rettet lidt i den med guldet:
http://www.friserverplads.dk/krog/chatter3.jpg

-Hvad kunne du tænke dig af tekst?
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
14. april 2002 - 19:57 #38
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 19:57 #39
Godt du rettede det ! Det er blevet lidt federe med lys !
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
14. april 2002 - 19:58 #40
Avatar billede nonick Nybegynder
14. april 2002 - 19:58 #41
www.digitaleye.dk/exp/mr.gif - vicevært er med

Jeg kan se du lige er oprettet som bruger, så jeg har lavet det sidste frame i min animation til "nonick". Det bliver self. fjernet når du accepterer
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 20:01 #42
Sad-peter ! Der er ikke noget på det logo du lige har lavet !
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 20:05 #43
Jeg er ikke ny herinde ! Jeg kopiere ikke nogen logoer jeg ikke kan bruge. Jeg har det princip at alle der gør et ordentligt arbejde med at forsøge at lave et logo til mig får point. Så hvis du bare havde lavet et ok logo men som jeg ikke kunne bruge, havde du alligevel fået nogle point.
Som jeg forstod dig sletter du NoNick når jeg har Accepteret dig !
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
14. april 2002 - 20:05 #44
Øh...?
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
14. april 2002 - 20:06 #45
www.adore.dk/design/projekter/mr_ocryoz_blaa.gif  Virker det ikke eller hvad er det du siger?
Avatar billede nonick Nybegynder
14. april 2002 - 20:07 #46
cryoz... Der står i dit regnskab at du er oprettet IDAG! :)

Og ja... Hvis du accepterer mit svar, fjernes "NoNick" selvfølgelig. Det er bare copyright :)
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 20:08 #47
Jo ! Havde bare ikke opdateret så det var det forrige igen. Det nederste af de tre du sendte på et tidspunkt !
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 20:11 #48
Det ved jeg godt ! Jeg har haft en anden bruger sammen med en ven. Men han misbrugte de point jeg skaffede os og han havde RIGTIG mange point ude hele tiden. Så jeg er skiftet til denne !
Avatar billede nonick Nybegynder
14. april 2002 - 20:14 #49
ok, men bliver det til noget?

Hvilket er bedst indtil nu? Jeg gider ikke bøvle mere med min stil, hvis du hælder mere til noget andet.
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
14. april 2002 - 20:16 #50
Hvis du har noget som du synes kunne være bedre på mit, så skriv bare noget..
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 20:18 #51
Hvor mange point vil du have ?
Du kan max få halvdelen for der er en der skal have den anden halvdel så!
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
14. april 2002 - 20:20 #52
det svarede da ikke rigtigt noget spørgsmål ;)
Avatar billede nonick Nybegynder
14. april 2002 - 20:21 #53
Hvis du hælder mest til et banner/logo, så giv vedkommende der har lavet det alle points..

Thats the right way and the hard way!
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 20:24 #54
Avatar billede cryoz Nybegynder
14. april 2002 - 20:25 #55
Hvad hvis jeg både skal bruge dit og en andens ? Så kan du få halvdelen og han kan få den anden halvdel !
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 20:27 #56
Avatar billede uap Nybegynder
14. april 2002 - 20:29 #57
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 20:30 #58
uap>>> Den baggrund synes jeg, jeg har set før  :O)
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 20:30 #59
cryoz>>> Hvad synes du om den sidste jeg lavede?
Avatar billede uap Nybegynder
14. april 2002 - 20:37 #60
madviden>> Hvad mener du????
Avatar billede uap Nybegynder
14. april 2002 - 20:41 #61
madviden>> Pas nu på du ikke afslører dig selv...
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 20:41 #62
UAP>>> jeg sad tidligere med min bror (da han viste mig dette), og han søgte et banner -og der kom du med et bud, som mindede meget om det der  :O)
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 20:42 #63
afslører mig selv?
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 20:43 #64
nåå ... du tror jeg har flere brugere??? Nope -men det er ikke tilfældigt, at jeg hedder madviden.dk  (min bror har musikviden.dk)
- http://www.eksperten.dk/spm/198071
Avatar billede nonick Nybegynder
14. april 2002 - 20:45 #65
Du skulle altså ikke bruge et animeret banner?
Avatar billede nonick Nybegynder
14. april 2002 - 20:53 #66
Du spørger efter et animeret banner, men accepterer et der IKKE er animeret? Jeg er ikke med.

Desuden synes jeg ikke at madviden´s forslag kan måles med UAP´s, Dj freemans og mit eget for den sags skyld.

Undskyld madviden, men du har selv lige oprettet et spm vedr. et top-banner. Det må jo betyde at du har lidt svært ved det :)

Dette er ikke en tilsvining af nogen, blot en lille uskyldig kommetar...

Håber I forstår.
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 20:57 #67
hehe ... Jeg overlever jo nok :)
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
14. april 2002 - 20:57 #68
Alt for mange af mine bannere havner på "ubrugte grafiske referencer"-siden :d
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 20:58 #69
hov ... havde ikke set, at jeg havde fået point (!)  ...
Avatar billede madviden.dk Nybegynder
14. april 2002 - 21:00 #70
Men hvis det er den snak vi er ude i, synes jeg ikke at f.eks. Dj freemans er særlig fed heller...
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
14. april 2002 - 21:15 #71
næh.. det er sq kun mine der er fede :P.... Dah... nah - ok dér.. eller noget,,