Avatar billede madslp Nybegynder
14. april 2002 - 14:46 Der er 63 kommentarer og
1 løsning

Netop Fjernstyring

Jeg har installeret seneste version, og den kører i systray'et...

How da hell do I use it?
Avatar billede jakeman Nybegynder
14. april 2002 - 16:22 #1
Skal den kører Host eller Guest?
Avatar billede madslp Nybegynder
14. april 2002 - 22:16 #2
Host
Avatar billede wizardrj Nybegynder
16. april 2002 - 15:29 #3
Den maskine du ønsker at kunne fjernstyre skal have Host softwaren installeret. Og Host programmet skal selvfølgelig være startet og køre.

Derefter skal du installere Guest softwaren på den maskine du ønsker at arbejde fra, dvs. hvorfra du ønsker at kunne styre den anden.

Hvis du har problemer med at konfigurere henholdsvis host og guest så må du lige skrive tilbage.

Men ellers så starter du simpelthen guest programmet op og indtaster IP adressen (eller aliasnavn) på den maskine hvor Hosten ligger og vælger Call

Så får du skærmbilledet fra Host maskinen, og kan logge ind (husk at bruge knappen "send CTRL_ALT_DEL" og ikke trykke CTRL_ALT_DEL på keyboardet !!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2002 - 22:05 #4
http://exp.dk/spm/207604 (om MOHAA) er slettet da man ikke må linke til cracks på eksperten.dk

john_stigers - coadmin
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:07 #5
DET VAR IKKE ET FUCKING CRACK! PRØV LIGE AT DYRK DET LINK JEG SMED TIL SIDST
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:08 #6
Tak for at tage dette op... fik aldrig afsluttet det :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2002 - 22:09 #7
Der er cracks på gamecopyworld - man skal ikke lede længe - sletning af spørgsmål var begrundet.
Avatar billede resten Nybegynder
05. maj 2002 - 22:09 #8
Hvad ville du så kalde et link til game copy world ?
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:10 #9
fuck det... skulle jo finde noget hurtigt til dig lille ven... *fjolser*
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:11 #10
Fandt det rigtige til jer bagefter

Hvad om i tog og hjalp folk i stedet for at lege politibetjente
Avatar billede resten Nybegynder
05. maj 2002 - 22:13 #11
Jeg spurgte dig 10 minutter inden men fik kun svar på det kunne oploades til ftp og makse kunne jo heller ikke finde noget.
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:15 #12
fordi han er noob til det måske? det er fandme svanset det her...

Men juhuu, glæder mig til at lave dårlig reklame!
Avatar billede resten Nybegynder
05. maj 2002 - 22:17 #13
Makse noob jeg må le hahaha men smid linket her.
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:19 #14
Næ, leg du politibetjent igen og se om du kan finde min gamle tråd tosse!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2002 - 22:19 #15
resten> han hedder madslp :)

madslp> smid linket her tak :)
Avatar billede resten Nybegynder
05. maj 2002 - 22:20 #16
Jeg har dit spørgsmål lige her men jeg kan ikke finde det ??
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:22 #17
I har jo selv lukket det kære venner :)

Ærgeligt, så må I sgu selv finde det... en lille gulerod: Eagames HP et sted i mængden *muhahahaha*
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2002 - 22:25 #18
madslp> smid nu bare det link - du irriterer mig lige nu!!!
Avatar billede resten Nybegynder
05. maj 2002 - 22:26 #19
Ditto.
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:28 #20
OG?
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:29 #21
I kan sgu da rende mig i røven efter det I har gjort... den eneste jeg kan takke er MAKSE
Avatar billede resten Nybegynder
05. maj 2002 - 22:32 #22
pas nu på dit sprog brug ik.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2002 - 22:34 #23
madslp> Du er MEGET tæt på at blive deaktiveret nu - styr venligst dit sproglige handicap!
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:37 #24
undskyld undskyld mange gange... håber ikke i er blevet kede af det... jeg synes virkelig at jeg er gået over stregen. I er de bedste jer Coadmins... jeg ligger aldrig mere et link til et crack på eksperten igen... tænk hvad der kunne ske
Avatar billede speje Nybegynder
05. maj 2002 - 22:46 #25
lol
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2002 - 22:47 #26
madslp> vi mangler STADIG et link til en LOVLIG crack!
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:48 #27
jamen jeg lover at jeg ikke sætter sådan et link på igen, jeg lover!
Avatar billede speje Nybegynder
05. maj 2002 - 22:49 #28
det er vel lovligt at crakke et spil man ejer? så om en crack er lovlig eller ej afhænger vel af om man har købt software'n eller ej...
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:49 #29
NEMLIG
Avatar billede speje Nybegynder
05. maj 2002 - 22:51 #30
og madslp kan vel næppe holdes ansvarlig for at folk "misbruger" hans links...
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2002 - 22:52 #31
det skal jeg ikke udtale mig om - der må bare IKKE linkes til ulovlige cracks på eksperten - og madslp kan åbenbart ikke komme med en lovlig crack - det ville da også være underligt, når nu spillet er lavet m. safedisk som skulle forhindre kopiering, at lave en officiel nocd crack...
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2002 - 22:53 #32
speje> madslp kan i allerhøjeste grad holdes ansvarlig for hvad han poster i dette forum!
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:54 #33
I er skøre her på eksperten.... selvhøjtidelige!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2002 - 22:55 #34
madslp> nej, vi er seriøse!
Avatar billede speje Nybegynder
05. maj 2002 - 22:55 #35
det er jo tydeligt at madslp fortryder inderligt... og han har jo lovet aldrig at gøre det igen, så det var vist det :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2002 - 22:56 #36
OK - Så siger vi det. denne diskussion fører ikke til noget alligevel.
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:57 #37
Ja nok om det så kære venner :)
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 22:58 #38
Jeg vil lige slå min UNDSKYLDNING fast.. .uhhhhh hvor5 jeg dog skammer mig!

Don't send the Wishmaster heheh
Avatar billede k6smash Nybegynder
05. maj 2002 - 23:58 #39
her er lidt fra John_Stigers profil:

      Tidligere kendt som hotpop

      ICQ: 120770352

      stigers@mail1.stofanet.dk

      ftp://stigers.dyndns.dk

      Min ftp kører hver dag ml. 20 og 23

      Coadmin pr. 19/4 2002
      Bedste placering: nr. 84 d. 3/5 2002

Hm..., hvad mon der er på den ftp? - lidt sjovt hvis der var noget ulovligt derpå... - alm. brugere må ikke linke til crack sites, men co-admins må linke til deres egne warez-ftp'er :-DD
Avatar billede madslp Nybegynder
06. maj 2002 - 00:01 #40
thats right!
Avatar billede madslp Nybegynder
06. maj 2002 - 00:02 #41
tænkte det samme, men túrde ikke sige det... Jeg er så bange for at blive slettet!
Avatar billede hologram Nybegynder
06. maj 2002 - 00:04 #42
Overvejet at kigge på FTP'en før du bruger den som argument mod manden?
Du er måske ikke klar over at der rent faktisk findes ting der kan downloades lovligt eller hvad? :)
Avatar billede k6smash Nybegynder
06. maj 2002 - 00:07 #43
w00t? - kan man DLe lovlige ting?

damn, jeg bliver klogere dag for dag...

men læs lige, jeg skrev HVIS der nu var... - beskylder ingen for noget.
Avatar billede resten Nybegynder
06. maj 2002 - 00:18 #44
Nej nu må i sku holde op på john stigers ftp server er der driver + en masse andet som bruges i div spørgsmål og før i tiden inden bruger som jer ødelagde det så var der faktisk mange som haved en ekspert ftp kørende hvor på folk lagde shareware programmer op som andre kunne hente.
Men for en god ordens skyld ville jeg lige advare madslp og k6smash at jeg personligt ringer til admin "Jacob friss larsen" for at drøfte jeres og især madslp fremtid her på eksperten da jeg og de andre CoAdmin er trætte af specielt dig madslp og der skal absolut ikke herske nogen tvivl ang John stigers ftp.

Resten/CoAdmin
Avatar billede madslp Nybegynder
06. maj 2002 - 00:33 #45
uhhhhh...åh nej dog! hvilken paragraf er det så §§§ ?
Avatar billede k6smash Nybegynder
06. maj 2002 - 00:59 #46
ok... - der er åbenbart ingen humor her, så kan det vel være det samme...

men det er da rart at se at der er nogle admins der tør gøre noget på dette forum... - ikke alle steder det sker...
Avatar billede dmcn Praktikant
06. maj 2002 - 10:06 #47
"det er vel lovligt at crakke et spil man ejer? så om en crack er lovlig eller ej afhænger vel af om man har købt software'n eller ej..."
Nix, det er ikke lovligt at cracke et spil du selv ejer - eller, selv har købt, for reelt set ejer du ikke spillet, men kun retten til at bruge det. Du får aldrig retten til at modificere spillet, så det eks. kan køres uden CD, hvorfor linket er ulovligt, og sletningen af spørgsmålet helt i orden.

k6smash : Som resten siger, så findes der INTET ulovligt på john_stigers' FTP - det er udelukkende lovligt software, og det var måske en idé om du kiggede før du kom med beskyldninger uden grundlag.

john_stigers og resten : I har min fulde støtte til en kontant deaktivering af madslp. Personligt vil jeg ikke savne ham.

- n0rmality, coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 11:48 #48
Slår lige en ting fast m. syvtommer søm: Der er IKKE og har aldrig været og vil aldrig komme warez på min ftp!!
Avatar billede k6smash Nybegynder
06. maj 2002 - 13:51 #49
ehm, læs nu hvad jeg skriver? - jeg har ikke beskyldt john_stigers for at have warez! - jeg sagde bare, at det kunne da være lidt morsomt hvis! (en tænkt situation) der nu var...

men når man laver ":-DD" efter en sætning, så er det jo gravalvorligt det man har skrevet...
Avatar billede sunep Nybegynder
06. maj 2002 - 20:53 #50
damn... jeg troede det ville være en god ide med CoAdmins.. sikke en masse bøvl i kan give ;)
Avatar billede k6smash Nybegynder
06. maj 2002 - 20:57 #51
:-D
Avatar billede andrea Nybegynder
06. maj 2002 - 23:41 #52
Styr lige jeres hormoner admins!
Avatar billede dmcn Praktikant
06. maj 2002 - 23:43 #53
andrea : Personligt har jeg ikke de store hormonforstyrrelser - jeg følger blot reglerne. www.exp.dk/regler hvis du skulle have glemt linket.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2002 - 23:44 #54
andrea>Shhh Newbie
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 00:02 #55
andrea> hvis du har et problem med en coadmin så må du anmelde ham. Så er der nok en der tager sig af det
Avatar billede k6smash Nybegynder
07. maj 2002 - 00:16 #56
links der ikke virker er altid gode at smide i hovedet på folk...
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 00:17 #57
k6smash>Shhh Newbie
Avatar billede k6smash Nybegynder
07. maj 2002 - 00:17 #58
hm..., nevermind.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 00:19 #59
schulze> hvem er newbie?
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 00:21 #60
john_stigers>k6smash mente bare ikke dit link til reglerne virkede. Hence Newbie.
Avatar billede k6smash Nybegynder
07. maj 2002 - 00:30 #61
nope, der kom 404 fejl første gang jeg prøvede...
Avatar billede andrea Nybegynder
07. maj 2002 - 09:14 #62
john stigers--> jeg vil ikke anmelde nogen! at du får det indtryk gør at jeg igen må sige til jer "køl nu ned" i reagerer altså meget hårdt på ting som ikke nødvendigvis er negativt ment?! Og jeg synes da diskussion om "no cd" cracks har taget en hel skæv drejning...
Avatar billede resten Nybegynder
07. maj 2002 - 10:05 #63
Til alle jer som syntes det er helt okey med "no cd" crack tænk hvis antipirat gruppen kigged med hvad så? er det så ikke godt at vi slår ned på det promte,man gå da heller ikke ned med en stjålet pc og siger kan i fikse den på garantien da den ser rimmelig ny ud.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 11:50 #64
schulze> læs lige debatten her igen - jeg har ikke linket til reglerne :|