Avatar billede waffe Nybegynder
14. april 2002 - 10:16 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Gameware.dk going to console

Har lavet gameware.dk til at funk. i en consol (Command)

Tager lidt tid at finde ud af men det er ikke bruger venlighed jeg er gået efter...

Men vil lige have lidt feedback fra andre :D
Avatar billede waffe Nybegynder
14. april 2002 - 10:16 #1
Avatar billede startfirma Nybegynder
14. april 2002 - 10:20 #2
Det er i princippet fedt nok :) Men det er ikke brugervenligt :) Det er nemmere at klikke sig rundt end at skulle skrive cmdlist hver gang du ønsker at foretage dig noget. Men sjovt fundet på :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede waffe Nybegynder
14. april 2002 - 10:29 #3
Jada men mangler lidt så sitet kan bruges præsist som en dos prompt
Avatar billede equip.dk Nybegynder
14. april 2002 - 14:22 #4
fed idé - måske skulle der være mulighed for lidt bruger info i noget "nyt" syret design måske i et popup win.(gerne lidt vildt for at skabe kontrast)
Men rigtig go´idé
Avatar billede doc404 Novice
14. april 2002 - 19:20 #5
Det er det mest sindsyge jeg længe har set *rofl* - men ideen er herlig...

Du burde føre den helt ud.

- indtastningsfeltet burde stå som i en "rigtig" cmd prompt
- indfør dir/cd etc for at navigerer rundt
Avatar billede waffe Nybegynder
14. april 2002 - 20:41 #6
:D
Avatar billede roedz Nybegynder
14. april 2002 - 23:31 #7
Synes det er en meget sjov side, men men, jeg tror ikke der er voldsommme mange der vil kunne finde ud af hvad/hvordan osv. siden fungere, så hvad med at tilføre siden en hjælpe-funktion?

//Roedz
www.9ia.dk
Avatar billede waffe Nybegynder
14. april 2002 - 23:34 #8
Den er på vej...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
14. april 2002 - 23:48 #9
det jeg var en smulle nedtur over var at man hver gang skal ned og trykke på indtastningsfeltet, eller for sjov ide :D
Avatar billede gryn Nybegynder
16. april 2002 - 23:56 #10
he... jeg lavede engang noget der lignede http://www.grunden.dk/uis/command/
Du kan måske bruge min måde at klare "skriv text"-problemet på
Avatar billede waffe Nybegynder
17. april 2002 - 08:34 #11
gryn min mail er biil@overlade.dk hvis du gad at sende det til mig... laver godt nok selv i php men asp kan overføres... :D
Avatar billede gryn Nybegynder
17. april 2002 - 11:49 #12
ok... Det skal jeg nok!
Avatar billede gryn Nybegynder
17. april 2002 - 22:41 #13
Er sendt
Avatar billede 3355264 Nybegynder
17. april 2002 - 22:47 #14
orv. gryn.. kunne du ik også sende det der site til min mail?
rasmusvj@hotmail.com det vílle være vildt cool!! så ska du bare sige til hvis du mangler noget!!