Avatar billede - Mester
14. april 2002 - 09:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

TV out kun med TV tool behøver det være sådan?

Jeg kan godt se film osv på TV'et med mit
GF3 t200 kort, men kun hvis jeg bruger programmet TV tool. jeg bruger Nvidia driver 28.32 og har XP home.
I indstillinger for "valg af enhed" er analog skærm valgt og resten er nedtonet. Tryk på registrer skærme gir en lille pause, men ellers sker der intet. Er det ikke muligt at få muligheden for  vælge tv og output format frem så jeg undgår TV tool, der laver dans med mine ikoner når det slukker.
Der er noget farvet flimmer på mit svhs-tv, som jeg kan se stammer fra computeren, så et eller andet signal går igennem uden nævnte program.
Avatar billede madskp Nybegynder
14. april 2002 - 11:18 #1
Jeg har erfaring med at mit TV out ikke virker med alle versioner af driverne fra Nvidia. jeg bruger selv ver. 21.81 som virker med mit hvor f.eks 23.11 ikke virker
Avatar billede thda Nybegynder
14. april 2002 - 12:36 #2
http://www.eksperten.dk/spm/89356

Husk også at downloade de nyeste detonator drivere.
Avatar billede - Mester
14. april 2002 - 14:22 #3
Jeg har tænkt at det kunne være den nyeste driver 28.32
som ikke dur. Det er bare ikke let at finde en ældre.
Der findes også en 28.80 . Den dueede slet ikke.
Det andet , det med programmet TV tool. Hvorfor kan man med det og kun i "flimmermode".
Avatar billede luckyloke Nybegynder
14. april 2002 - 23:59 #4
har selv et asus 7700 og bruger også Nvidia 28.32, har ingen problemer med tv-out med eller uden tvtool..
Avatar billede - Mester
15. april 2002 - 17:04 #5
Jeg kom et skridt nærmere ved at bruge en ældre Detonator end 28.32'eren. Nu kan jeg i det mindste vælge tv, pal osv
men jeg er stadig nødt til at bruge tvtool for at få et billede. luckyloke Hvordan er din opsætning ?
Avatar billede luckyloke Nybegynder
15. april 2002 - 20:47 #6
??
Avatar billede luckyloke Nybegynder
15. april 2002 - 20:48 #7
Sorry nikolajs: ???