Avatar billede 12705 Nybegynder
14. april 2002 - 03:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kedeligt

Det er fucking kedeligt lige nu så er der nogle der ha en ide til hvad man kan lave
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. april 2002 - 03:11 #1
sove???
Avatar billede snigermunken Nybegynder
14. april 2002 - 03:12 #2
du kan kigger lidt rundt her http://www.joecartoon.com
Avatar billede dcoder Nybegynder
14. april 2002 - 03:12 #3
Gå i gang med at programmer dit eget OS, men start med at lav dit eget programmeringssprog, og bagefter brug dit nye sprog til at udvikle et helt OS :) Tja, så har du da fået de næste par måneder til at gå :) Bagefter kan du gå igang med at udvikle en hel masse software til dit OS :)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 04:24 #4
ja eller loddekolbe, pincer og mikroskob frem og udvikle en ny processortype.

Flere muligheder:
- Gå ned i byen og score istedet for at være så nørdet som os andre.

- Tælle hvor mange sange celine dion har lavet der ikke indeholder ordet love (det er vel en 2-3 stykker)

- Spise en bakke flødeskumskager, brække dig gå kold og gå i seng.....

mangler du flere forslag så spørg en anden
Avatar billede 7th Praktikant
14. april 2002 - 08:13 #5
Hvis stadig keder dig endnu, så meld dig til næste års landindsamling til fordel for Kræftens Bekæmpelse... Ellers så få dig et job hos Jyllandsposten i weekenden. Så kommer du helt sikkert ikke til at kede dig ;)
Avatar billede 12705 Nybegynder
14. april 2002 - 10:05 #6
Spiste en bakke flødeskumskager og knækket mig men kun ikke unvære min computer :-)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2002 - 10:09 #7
jubiiiiii jeg kom med vinderforslaget