Avatar billede frakkel Nybegynder
13. april 2002 - 23:46 Der er 2 kommentarer

HP Officejet G85

Hejsa

Jeg har en win2k pc hvorpå der er tilsluttet en HP Officjet G85 (Printer, Scanner, Kopi og Fax).
Printeren er delt, og der er 7 clienter tilsluttet som kan printe herfra.
Når driveren bliver installeret virker det fint nok, men efter et stykke tid virker printeren pludselig ikke mere. Jeg har en anelse om at det er fordi man starter for mange job på en gang, at så forstår printeren det ikke, og derefter holder den op med at virker.
Når man har sat jobs igang (det er nu den holder op med at virker) ser det ud som om den kun har læst halvdelen af siden ind, men alligevel står der "udskrevet/sletter.
Hvis der er nogen der har nogle foreslag til hvad problemet er ville jeg være lykkelig, for nu har jeg reinstalleret den printer 20 gange snart.

På forhånd tak!
Avatar billede peet-49 Novice
14. april 2002 - 01:18 #1
Måske var det en ide, at overveje lidt mere ram i printeren.
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. april 2002 - 11:08 #2
prøv lige at checke om udskriftsprocessoren (under Avanceret) står til RAW.

Uanset hvor mange jobs den får over, vil disse jo blive gemt i spooleren til der bliver plads til næste job.