Avatar billede nbn Nybegynder
13. april 2002 - 18:28 Der er 4 kommentarer

Undenlandske sider a la eksperten.dk?

Jeg har en række spørgsmål der ikke er blevet besvaret her på eksperten. Tænkte der måske fandtes en udenlandsk side der virker ligesom eksperten, bare med mange flere brugere? Så kan jeg jo prøve at stille de problematiske spørgsmål der.
Avatar billede dana Nybegynder
13. april 2002 - 18:35 #1
Avatar billede madskp Nybegynder
13. april 2002 - 18:41 #2
13. april 2002 - 19:14 #3
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. april 2002 - 19:55 #4
Der findes flere, men de fleste er ret specialliserese. prøv at skrive lidt om hvad dine problemer går ud på, så kan vi nok pege på et par fora, hvor problemer af den art diskuteres

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk