Avatar billede aaboe_panther Nybegynder
13. april 2002 - 10:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

USB til NT4

Eksisterer USB drivere til NT4? Jeg søgt en del på google og altavista og der er mange diskussioner om det.Men er der en generelt driver til USB port hvis du installere NT4 på en maskine med USB port. Skal siges der er USB 1.0/1.1
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2002 - 11:16 #1
Du skal bare installere Service pack 4 og eller der over, så skulle det virke
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. april 2002 - 11:39 #2
gregers> Hvad taler du om?
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. april 2002 - 11:41 #3
Der har været tale om dette før på Eksperten. Winodws NT4 understøtter IKKE USB, i nogen som helst form, fra Microsoft af. Der er ikke nogen service packs som kan rette op på dette.

Hvis du skal have USB til at virke, bare en smule, så skal du have fat i nogle 3. parts produkter.
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. april 2002 - 11:43 #4
Avatar billede aaboe_panther Nybegynder
13. april 2002 - 11:44 #5
gregers: jeg prøvede bare for at være sikker. Pc'en kører med SP 6a. Det virker ikke.

goulduck: kender du nogle navne på 3.parts produkter? Jeg har adskillige USB enheder såsom printer, scanner, mus etc.
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. april 2002 - 11:45 #6
http://www.bsquare.com/products/devtools/usbwin40/ <-- produkt, som skulle gøre at du kan bruge USB enheder i Windows NT4

Jeg kan dog ikke se om man kan hente en prøve version....
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. april 2002 - 12:00 #7
De fleste steder jeg har læst om USB til Windows NT, henviser de til http://www.bsquare.com/products/devtools/usbwin40/
Avatar billede aaboe_panther Nybegynder
13. april 2002 - 12:33 #8
Ingen prøve version og der *er* et andet program der hedder windriver 5.0 hvor en prøve version kan hentes fra download.com, men den er endnu dyrere end usbwin40 ($1400 versus $79).
Jeg holder mig til winNT 4.0 *uden* USB enheder. ;)
Senere kommer måske en ændring/opgradering. Måske.
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. april 2002 - 12:34 #9
Ok.. men tak for point!