Avatar billede john.buhl Nybegynder
12. april 2002 - 11:51 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Køb af program

Hej
Jeg har tænkt på at starte en lille butik hvor jg køre ud til folk og renser deres computere og samtidig installere et anti virus program.
1. Hvor meget kan man tag for det? Jeg havde tænkt på ca 975.-
2. Hvor køber jeg programmerne blligst (mcafee /norton)?
3. Hvad syntes i om ideen ??
Avatar billede Slater Ekspert
12. april 2002 - 11:52 #1
Hmm.. jeg ville ikke lade andre pille ved MIN pyde, men gamle bedsteforældre eller idioter eller ejere af Compaq-maskiner ville måske have brug for det?
Avatar billede webdesigner Praktikant
12. april 2002 - 11:54 #2
1. hvad gør du/i hviis i ødelækker maskinerne (forsikring??)
2. programmer er på licens og det skal betales dvs. at der kun er ca 400,-kr. til bage til jer.
3. det lyder som en fin idee men jetg tror at hvis det virker, var der nogen der havde fået ideen...

Men held og lykke.
det ver kun min mening!
Avatar billede robotten Praktikant
12. april 2002 - 11:54 #3
Som bi-beskæftigelse lyder ideen da god nok.
Dog er 975 kr. nok lige i overkanten. Til den pris skal programmet vist med.
Avatar billede john.buhl Nybegynder
12. april 2002 - 11:56 #4
Hvor er det lige du er henne ( eksperten ) det er jo ikke alle som ved så meget om computere VEL!!!
Avatar billede -mundi- Nybegynder
12. april 2002 - 11:57 #5
webdesigner:

3. det lyder som en fin idee men jetg tror at hvis det virker, var der nogen der havde fået ideen...

Det vil at alt der virker allerede er opfundet ? hmm det kunne jo være at der skulle være bare en lille smule plads til nye ideer og tiltag :-))
Avatar billede john.buhl Nybegynder
12. april 2002 - 12:06 #6
Programet kommer med
Avatar billede yeti Nybegynder
12. april 2002 - 12:07 #7
Du kunne prøve at få en aftale med nogle af internet udbyderne - de må da jævnligt få opkald fra desperate kunder der har behov for hjælp i et omfang en helpdesk ikke kan leverer.
Avatar billede perhaps Nybegynder
12. april 2002 - 12:21 #8
Idéen er da ikke så dårlig og for de der ikke kender til pc så meget i forvejen, ja da kan det da være til stor hjælp. Det er jo ikke alle som er så dygtige som viperine (se den første kommentar). 975,- kr og så et købevirusprogram med. Det er da rimeligt. Selvfølgelig kan der altid være et spørgsmål om garanti, men det må vel kunne løses. Når du har et firma kan du købe programmerne engros. Tag direkte kontakt til et firma og fortæl at du er registreret med SE/Momsnr. (sidste sætning bærer måske præg af at jeg selv arbejder med moms, skatter og afgifter dagen lang.) Du må ha' god vind i sejlene, bare kom igang.
Avatar billede john.buhl Nybegynder
12. april 2002 - 12:26 #9
Tak perhaps
Det var noget sådan jeg gerne ville høre.
Det er forum er nok heller ikke det rigtige sted og spørge om noget sådan da det kun er "eksperter" som er her.
Lige et lille sp til dig, hvad går jeg når jeg skal momsen osv...
Du kan sende svar hertil hvis du har tid, på forhånd tak
johnb@vejenhs.dk
Avatar billede perhaps Nybegynder
12. april 2002 - 12:53 #10
Tak for points. Jeg sender dig et svar på din mail.
Avatar billede perhaps Nybegynder
12. april 2002 - 12:55 #11
Mailer i aften, da jeg lige blev kaldt til møde.
Avatar billede perhaps Nybegynder
12. april 2002 - 20:09 #12
john>har du fået min mail? Jeg fik en fejlmeldelse da jeg sendte til dig