Avatar billede botha1 Nybegynder
12. april 2002 - 11:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kik lige her - gratis point - mibrug af gl konto

http://www.eksperten.dk/spm/197081

http://www.eksperten.dk/spm/197085

Avatar billede Slater Ekspert
12. april 2002 - 11:35 #1
Skummelt... hvem fanden laver også det samme som pwd og uid ???
Avatar billede silkk Nybegynder
12. april 2002 - 11:37 #2
:D
Avatar billede resten Nybegynder
12. april 2002 - 11:55 #3
Kigger på det.
Avatar billede resten Nybegynder
12. april 2002 - 12:02 #4
Sílkk er slettet og the-man skal komme med en forklaring.
Avatar billede pentium4 Juniormester
02. juni 2002 - 12:26 #5
Hvorfor lukker man ikke dette spørgsmål når det er afsluttet og begge konto'er er blevet lukket. Det er snart 2 mdr. siden der sidst blev skrevet herinde.
Det gælder også for rigtig mange andre spørgsmål, hvor der ikke er blevet delt point ud til dem som skal have det eller at man selv afgiver et svar hvis ikke man har fået problemet løst og giver sig selv point'ne.
For hvis et spørgsmål ligger meget langt tilbage på listen er der nok ikke mange chancer for at der kommer flere svar på dem.
Man kunne jo lave en regel, om at et spørgsmål højest måtte være åbent i 1 uge og så ville det blive lukket af Admin, hvis ikke man selv havde lukket det inden, for hvis ikke man har fået svar indenfor en uge, er der nok ikke stor sandsynlighed for at det sker.
Avatar billede resten Nybegynder
08. juni 2002 - 10:47 #6
Det kommer den funktion.
Avatar billede botha1 Nybegynder
05. september 2002 - 12:44 #7
undskyld