Avatar billede postkort Nybegynder
20. juni 1999 - 16:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

større skrivebord

Kan man gøre et eller andet på en 98ér for at forøge sit skrivebord til f.eks 2 stykker.

Jeg har set det på en Linux(redhat)

Det er fordi jeg ikke har råd en ekstra skærm + kort. Så tænkte jeg om man ikke bare kunne lave skrivebordet meget større en det der ses.

/Steen
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 16:31 #1
jeg ved der er nogle shareware programmer som kan gøre at skrivebordet ruller op eller til højre når musen kører hen til kanten
Avatar billede dj_jan Nybegynder
20. juni 1999 - 17:32 #2
Det kan lade sig gøre hvis du har et skærmkort og en driver der understøtter at du kan "rulle" rund på skrivebordet !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 17:40 #3
dj_jan>> var det et svar? det er bare et spørgsmål om at have det rigtigt program
Avatar billede rasmusr Nybegynder
21. juni 1999 - 22:05 #4
Man kan få et program der gør at man får et eller flere ekstra skrivebord(re). Der lægger en lille skærm nede i proceslinjen for hver skærm.
Kan desvære ikke huske hvad programmet hedder, men hvis jeg "falder" over det så skriver jeg straks herind igen :o)
Avatar billede rasmusr Nybegynder
21. juni 1999 - 22:07 #5
Hov fik ikke det hele med.

Man kan trykke på den/de skærm(e) der lægger i proceslinjen og vupti så kommer der et andet skrivebord frem!
Avatar billede hamderper Nybegynder
02. juli 1999 - 11:25 #6
jeg vil gerne sælge dig en billig stor skærm samt grafikkort
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 03:25 #7
er du hæler?
Avatar billede gauntlet Nybegynder
20. august 2000 - 22:41 #8
det kan sagtens lade sig gøre, www.download.com har et par progs der kan gøre det - mener også at www.winfiles.com ligger inde med lidt..

der findes flere typer.