Avatar billede sy Nybegynder
11. april 2002 - 20:39 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Ringetoner og logoer

Nogen der ved noget om hvad man gør hvis man vil udbyde ringetoner og logoer. (lovligt!)

nu mener mht. gateway og system o.s.v.
Avatar billede keysersoze Guru
11. april 2002 - 20:42 #1
ja... der er to muligheder;

1. køb din egen såkaldte SMSC Gateway - sådan en (simpel) model koster omkring 200.000 eksl scripting

2. lej dig ind på en eksisterende server hos fx orange, sms a/s eller tdc

ang scriptingen, så kan du enten lave den selv eller leje/købe den hos selskaberne
Avatar billede keysersoze Guru
11. april 2002 - 20:43 #2
kender ikke nogle priser for scriptningen, men lejer du dig ind på en server har jeg bl.a. hørt en pris på 7500,- for 100.000 beskeder om måneden
Avatar billede lademan Novice
11. april 2002 - 20:54 #3
billigt :)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
11. april 2002 - 21:11 #4
keysersoze og jer andre.

jeg har kontakt til et firma som har en SMSC (gateway for sms) som man kan leje sig ind hos.

Det vil sige at man kan vælge mellem 2 aftaler ..

en billig til et par tusinde, hvor man betaler en høj pris pr. sendt sms, og en høj pris, hvor man ikke betaler for de første x-antal beskeder.

Men jeg mener at grunden til de priser der er sat for logoer, skyldes afgifter som er sat derpå.

Men skal man selv sende fra nettet, skal man leje sig ind et sådan sted, eller selv stille det op, men det koster $$$...
Avatar billede keysersoze Guru
11. april 2002 - 23:01 #5
altså det samme som jeg har skrevet...
Avatar billede sy Nybegynder
12. april 2002 - 11:10 #6
ok tak for nogle gode svar men har i nogle sikre priser for leje af en gateway
Avatar billede sy Nybegynder
05. maj 2002 - 19:28 #7
Takker!!!
Avatar billede freekyzone Nybegynder
05. maj 2002 - 20:06 #8
priser:

7000 kr x-moms