Avatar billede tttb Nybegynder
22. juni 2000 - 09:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Chipset til Athlon

Jeg skal til at købe athlon motherboard men er i tvilv om hvilke chipset det er bedst til Athlon !!!!
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. juni 2000 - 09:56 #1
Må jeg foreslå at du venter lidt. De såkaldte SlotA motherboard som Athlon processoren kører på er allerede på vej ud af markedet. Fremtiden er SocketA, som både Duron og Spitfire kommer til at køre på. Derfor: Vent lidt og køb i stedet et SocketA motherboard, så er du sikret lidt længere ud i fremtiden.

Hvis det haster vil jeg foreslå:
Via Apollo KX133
Som de nye fra både Aopen, Abit, Asus og EpoX kører på.
Avatar billede morten_b Nybegynder
23. juni 2000 - 09:24 #2
Hmmm hvorfor er det lige at jeg hele tiden skriver Spitfire i stedet for Thunderbird!
Avatar billede tttb Nybegynder
23. juni 2000 - 14:07 #3
*S*
tak for hjælpen  !!
Avatar billede morten_b Nybegynder
23. juni 2000 - 14:18 #4
www.eksperten.dk har en af sine dårlige dage - jeg kan se at du har accepteret svaret, men jeg får ingen points...
Avatar billede tttb Nybegynder
23. juni 2000 - 14:21 #5
Sorry !!!! Din pris må så bare være at du har kunne hjælpe !!
Avatar billede morten_b Nybegynder
23. juni 2000 - 14:27 #6
Sorry? Det er skam ikke din skyld - dette site opfører sig bare lidt underligt en gang imellem - sådan er der jo så meget...