Avatar billede prohifi Nybegynder
11. april 2002 - 18:52 Der er 12 kommentarer

Tjen Penge!

Hej...

Jeg har hørt noget om at man kan få et banner til at ligge i browseren og på den måde kan man tjene en xtra skilling ! Men jeg kan ikke finde en HP som der tilbyder denne servise Kan i det????
Avatar billede cocio Nybegynder
11. april 2002 - 18:53 #1
Avatar billede prohifi Nybegynder
11. april 2002 - 18:54 #2
Ja den kender jeg godt men har det noget med Et banner i browseren at gøre NEJ! Det skal ikke være sådan en til Hjemmesider!
Avatar billede cocio Nybegynder
11. april 2002 - 18:55 #3
Snakker du om på skrivebordet ?
Avatar billede praetorian Nybegynder
11. april 2002 - 18:55 #4
Avatar billede prohifi Nybegynder
11. april 2002 - 18:56 #5
Tjaa Det kan godt være det R det jeg mener Cocio!
Avatar billede prohifi Nybegynder
11. april 2002 - 18:57 #6
Det er sådan en som man får f.eks 50 øre i timen for at have åben!
Avatar billede prohifi Nybegynder
11. april 2002 - 18:58 #7
praetorian >> på reklamenet.dk SKal man ikke linke videre fra ens hjemmeside??
Avatar billede j0ker Nybegynder
11. april 2002 - 19:05 #8
Avatar billede keysersoze Guru
11. april 2002 - 19:06 #9
der findes flere eksempler på dette - bl.a. http://www.cashsurfers.com/ - men betalingsraten er så lav, at jeg tvivler på de færreste overhovedet gider tænke på at bruge dem :o/
Avatar billede j0ker Nybegynder
11. april 2002 - 19:07 #10
Avatar billede keysersoze Guru
11. april 2002 - 19:10 #11
det er let nok at tro, at man fx kan sætte en eksrta computer til, og så smide 3-4 af de forskellige programmer ind, men der kræves aktivitet på computeren før de tjener penge...

der findes programmer der kan bevæge musen eller andet - men dette bliver hurtigt opdaget af programmerne, der så tester efter snydeprogrammerne - og udelukker muligheden for snyd
Avatar billede prohifi Nybegynder
11. april 2002 - 19:30 #12
Ressourcen kan ikke vises
Den ressource, du søger efter, kan ikke åbnes af webbrowseren.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Tilbage for at prøve et andet hyperlink.
Klik på  Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.

HTTP-fejl 406 - Ikke kompatibelt
Internet Explorer

Det skriver den når jeg vil tildmelde mig! (altså  når jeg har skrevet alle mine oplysninger) DAMN!