Avatar billede twgrage Nybegynder
11. april 2002 - 15:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WordPerfect 7 stopper når jeg vil hente en fil ind

Når jeg vil hente en fil ind i WordPerfect 7 får jeg flg. besked: "Corel Word Perfect Version 7 executable has encountered a problem and needs to close" hvilket den så gør. Der følger en lang for mig altfor teknisk rapport med. Men så vidt jeg kan se har problemet noget at gøre med en ntdll.dll fil. Jeg anvender Windows XP (Home).

Er der noget jeg kan gøre ved.
Avatar billede lard Nybegynder
11. april 2002 - 16:10 #1
Har du prøvet at geninstallere programmet? Der plejer i mange tilfælde at løse problemmet.
Avatar billede iq-n Nybegynder
11. april 2002 - 22:37 #2
Bruger du også (eller har instaleret) Word, de to arbejder meget dårligt når de er installeret på samme computer.

Min teori er at Word fucker WordPerfect up. Men jeg tror også at microsoft har lavet Windows med massere af fejl så brugerne blir så godtroende at den næste version virker.
Avatar billede twgrage Nybegynder
12. april 2002 - 11:03 #3
Tak til lard og iq-n
Jeg vil forsøge med en en gen- eller ominstallering ved førstkommnede lejlighed. Jeg er ikke fremmed for muligheden af en konflikt mellem Word og WordPerfect. Microsoft/Gates er ikke helt lysets engel i internet-kosmos.