Avatar billede chrisb Nybegynder
11. april 2002 - 13:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Delphi prøgrammører savnes stadig..

Efter at have smidt 200 point og penge i sidste gang, var der faktisk ingen der havde interresse i min lille forespørgelse.
Men jeg giver ikke op.
Jeg skal bruge et lille program der kan genererer WAVWFORM (sinuskurver osv)ud fra nogle parameter man angiver, og man skal også kunne tegne sin waveform selv, enten via linie ell via splines.
Jeg har alt grundkoden til den, og ønsker bare en vidre udvikling af den. Har også et enkelt eksempel man kan kigge på.
Grunden til at jeg skal bruge dette er at jeg er heve ind i et project, hvor der skal fremlægges nogle forskellige programmer der kan genererer disse kurver, og der er så en gullerod til vinderen. Deadlinen er den 29 april.
Så lad mig høre fra en jer og lad os hekse et lille program sammen som vil blæse lys industrien omkuld.

// Bjørn
Avatar billede martinlind Nybegynder
11. april 2002 - 13:25 #1
Du kan sende lidt mere beskrivelse til martin@e-lind.dk

/Martin
Avatar billede jaller Nybegynder
11. april 2002 - 13:47 #2
Jeg vil også gerne se grundkoden og dit eksempel.

Samtidig må du også gerne beskrive hvad der skal viderudvikles.

Det lyder som en sjov opgave :-)

Email : flemming@jaller.dk
Avatar billede chrisb Nybegynder
11. april 2002 - 13:56 #3
Kode og eks. sendt til Martin og Flemming..
Avatar billede dkn Nybegynder
11. april 2002 - 14:39 #4
Jeg vil også gerne se på det.
dkn@pc.dk
Avatar billede jaller Nybegynder
11. april 2002 - 15:00 #5
Hej Bjørn

Jeg har da ikke modtaget noget fra dig (endnu ?)

/Flemming
Avatar billede chrisb Nybegynder
11. april 2002 - 15:26 #6
Koden send til dkn og Flemming igen.. :)
Avatar billede dkn Nybegynder
11. april 2002 - 16:09 #7
jeg har mod taget. Kan du ikke fortælle lidt mere om hvad du ønsker?
Avatar billede chrisb Nybegynder
11. april 2002 - 17:04 #8
Mere info sendt til Martin, Flemming og DKN
Avatar billede chrisb Nybegynder
27. juli 2002 - 18:22 #9
Point til mig selv