Avatar billede dj_akusy Nybegynder
11. april 2002 - 11:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows 98 driller mig!!

Jeg har et problem med Windows 98. Problemet består i at inde under denne computer på skrivebordet, er det total fucked up. Lige meget hvilket ikon jeg trykker på derinde, lukker vinduet bare ned. Så kan jeg åbne det igen, men hvis jeg trykker på et ikon derinde lukker vinduet bare ned igen. Sådan bliver det bare ved, og jeg har prøvet at genstarte.... NEED HELP
Avatar billede codemon Nybegynder
11. april 2002 - 12:23 #1
Scan din computer for virus
Avatar billede summer Mester
11. april 2002 - 12:59 #2
Hent dette Anivirusprogram. Det fylder 2 disketter og scanner din maskine fra dos. Det er gratis og med en fin dansk vejledning og meget effektivt. Når du har gjort det og din maskine er clean, hvis der var noget, skulle dit problem være løst. Ellers er det ikke virus. http://www.avirus.dk/ Du kan selvfølgelig også lave en "almindelig" online-scanning:
http://www.pandasoftware.com/activescan/activescan.asp?language=2&Country=63&Partner=1&Ref=EN-PR-AS-107
Avatar billede swordcat Nybegynder
11. april 2002 - 19:07 #3
Du kan også bare scanne din PC for virus her helt gratis her: www.housecall.antivirus.com
Avatar billede cyberjoker Nybegynder
20. april 2002 - 11:42 #4
Hmmm.... måske en ande løsning... Det behøves jo ikke altid at være virus :o)

Prøv evt. at reparere din Explorer fra Tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet.
Problemet kan også skyldes dine muse-indstillinger ..Har du checket dem, og noget evt. er blevet ændret ?

Prøv evt. at holde SHIFT nede mens du klikker på de forskellige drev.
Kan den åbne i stifinder er probelmet ihvertfald ikke en virus !

Vigtigt er det også at du checker om din puter er sat til at køre med ACTIVE DESKTOP (højreklik på skrivebordet - IKKE på en icon men bare på det tomme skrivebord) Check i popupmenuen ved højreklik, og se om ACTIVEDESKTOP er aktiveret ..... Slå den fra, hvis det er tilfældet..den laver alligevel aldrig andet end at fucke maskinen helt op ;o)

Held og lykke
Avatar billede summer Mester
24. april 2002 - 11:17 #5
dj_akusy, du må jo igang med at afprøve de svar du har fået
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
25. april 2002 - 09:00 #6
Jeg har checket min comp for virus, men uden den fandt noget. Så løsningen på problemet blev at jeg formatterede min maskine, så var problemet væk.... Men ellers tak for de gode svar!
Avatar billede summer Mester
25. april 2002 - 11:06 #7
dj_akusy, så må du lige lukke spm. Det kan du gøre både ved at fordele point, eller lægge et svar selv og så selv acc. det, så får du dine point igen og spm. er lukket.
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
30. august 2002 - 14:11 #8
Da jeg ikke rigtig fik noget ud af svarende, har jeg valgt at trække point tilbage