Avatar billede henrik Nybegynder
21. juni 2000 - 12:39 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

mp3 til wav

Er der en/nogen som kender til et program som kan lave mp3-filer om til wav-filer m.m.
Helst et gratis program!!!
Avatar billede colde Nybegynder
21. juni 2000 - 12:41 #1
Prøv på www.cdcopy.sk!
Avatar billede snowball Novice
21. juni 2000 - 13:02 #2
Hvorfor ikke bare bruge Winamp ?!?!?

Gå ind i options og sæt Output til Nullsoft Disk Writer og klik på Configure. Her vælger du hvor dine .wav filer skal ligge !

Derefter laver du en playliste over de filer der skal konventeres, og derefter klikker du bare på play ! Der er nok en go' idé at slå Random og loop fra hvis du har sat det til !

Når du så er færdig med at konventere dine filer, så husk lige at sætte output tilbage til WaveOut ;)

Snowball
Avatar billede keysersoze Guru
21. juni 2000 - 15:19 #3
mp32wav kunne bla. bruges...
Avatar billede henrik Nybegynder
21. juni 2000 - 15:24 #4
Tak for det, jeg tror at WinAmp klarer ærterne....
Avatar billede snowball Novice
21. juni 2000 - 15:29 #5
Men du gi'r alligevel colde point ?!?!?!? (ikke fordi jeg føler mig snydt, men jeg undre mig bare!)

Snowball
Avatar billede keysersoze Guru
21. juni 2000 - 15:33 #6
snowball> acceptér det.... ingen kan lide dig...
Avatar billede snowball Novice
21. juni 2000 - 15:42 #7
Jeg ville ønske den der Ignore liste som der har været snakke om, allerede var en del af Eksperten !!!

Snowball
Avatar billede henrik Nybegynder
22. juni 2000 - 10:45 #8
.....Vedr. point fordelingen.... Så havde jeg nået at downloade cdcopy, men så fortrak jeg at bruge winamp, da jeg så dit (snebold) svar. Men jeg tror nu nok at cdcopy havde kunne klare det lige så godt og det er vel det som gælder... Altså at få så mange muligheder som muligt og selv vælge fra, men derfor kan der jo godt falde lidt point af til dem som gad at hjælpe med noget der i virkeligheden kunne være blevet brugt!!!
But Keyser Soze, Dit svar var godt nok for tyndt til at få en bid af kagen... Sorry!