Avatar billede moejensen Nybegynder
20. juni 2000 - 22:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Haster: Tv-udgang på TNT nVidia Riva 2

Er der nogle der kan hjælpe mig med at få min tv-udgang til at virke under win2000 - Jeg har opdateret til de nyeste drivere fra nVidia.

HJÆLP
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
20. juni 2000 - 22:55 #1
ser lige med.. har samme problem.... :o)
Avatar billede moejensen Nybegynder
20. juni 2000 - 23:04 #2
Det skal lige siges, at efter jeg installerede den nye driver, fik jeg mulighed for at vælge om ville have udgang til analog monitor, digital monitor, og TV, men jeg kan kun vælge analog monitor.
Avatar billede roslev Nybegynder
21. juni 2000 - 00:41 #3
Jeg har samme problem med et Asus V6800, kunne godt virke som om det er et generelt 2000 problem.
Heller ikke TV-tool fra http://home.wtal.de/electronic/index_e.htm hjælper! Jeg tror problemet er Win2000!
Avatar billede moejensen Nybegynder
21. juni 2000 - 09:53 #4
det kan være du har ret, men det er fanme noget lort, hvis det står sådan til...
Avatar billede roslev Nybegynder
21. juni 2000 - 09:58 #5
Jeg gav op og installerede WinCrash '98! Prøv evt. newsgroup'en dk.edb.hardware.grafikkort, det kan være der er nogen der kan hjælpe!
Avatar billede channex Nybegynder
21. juni 2000 - 16:57 #6
NVidia supporter p.t. ikke TV-udgangen under NT (dvs. hverken Win2K eller WinNT4.0). Sidst jeg snakkede med dem (slutningen af marts), regnede de med at developer driveren ville få TV support i midten af sommerperioden; såe, det burde være et spørgsmål om (kort) tid før det kommer med i enduser driveren.
Avatar billede moejensen Nybegynder
21. juni 2000 - 17:14 #7
hvis det er rigtigt må jeg jo tage det som et svar *s* - God sommer til alle og tak for hjælpen