Avatar billede amtoft Novice
08. april 2002 - 19:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Medlemsdatabase i MySql / php

Hejsa.

Jeg vil gerne vide hvor meget vi taler om, hvis en eller anden vil lave en web-baseret medlemsdatabase til vores forening. (kan selv hoste den)

Skal køre på en MySql database med php.

Der skal være de basale oplysninger om medlemsnummer, foreningsnavn, kontaktperson, adresser, tlf., mail, mv.

Der skal være login for at få adgang til databasen.

Det skal endvidere være muligt via websiden at søge medlemmer samt udskrive medlemsliste / labels på papir.

Er det muligt også at udsende nyhedsmail til de medlemmer der har mail, vil det være en god (ekstra) ting at have med.

Giv et bud på hvad det skal koste i point / penge, men da vi er en fattig forening, er det nok ikke alverden af kr. vi kan smide i ...

(ps: kan vi finde et fornuftigt samarbejde, har jeg også et par andre ideer i støbeskeen som jeg gerne vil have lidt hjælp til)

- Amtoft
Avatar billede aey Nybegynder
08. april 2002 - 19:38 #1
at lave lidt sql-kode kan jeg måske godt hjælpe med, men du må sgu' selv rode lidt med php og html :)

btw. udskrive labels fra sitet ... hmmm ... har du overvejet hvordan dette skal laves?
Avatar billede danic Nybegynder
08. april 2002 - 19:52 #2
Komplet guide til at lave et login system:

http://www.webmasterbase.com/article/319/95
Avatar billede amtoft Novice
08. april 2002 - 20:53 #3
aev -> Måske en mulighed .. håber på lidt andre tilbud også.
labels - Nej ikke rigtigt, et eller andet i stil med at valgte adresser vises i (3) kolonner med en afstand der svarer til afstanden på papiret ?
Avatar billede aey Nybegynder
08. april 2002 - 21:02 #4
du siger bare til, så skal jeg nok levere noget sql og lidt idéer til php ... ;)
Avatar billede netcoderdk Nybegynder
08. april 2002 - 22:17 #5
Hej amtoft
Jeg vil umiddelbart sige jag kan lave det for 3500 kr + moms ...
smid en mail hvis du er interesseret.. kfl@oit.dk
Avatar billede duck Nybegynder
09. april 2002 - 08:53 #6
Jeg vil godt lave den for meget små penge mod at mit firma får reklameplads på siderne free-of-charge. Mail til mig, hvis du er interesseret: anders@flexus.dk

/duck
Avatar billede amtoft Novice
09. april 2002 - 21:56 #7
Takker for bud indtil videre. Men holder "spørgsmålet" åbent lidt endnu ...
Avatar billede mhv Praktikant
16. april 2002 - 09:10 #8
Jeg kan eventuelt godt hjælpe dig, men vil gerne have flere oplysninger, før jeg skal give en pris. Men kan lave meget for 3500kr +moms !
mhv@mhv.dk
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 23:32 #9
Tja, jeg kan da godt lave det, bare det bliver i Java (Servlets), og jeg skal ikke have 3500,- vil godt lave det til ca. 1700 - 1800 ex moms.
Avatar billede amtoft Novice
12. maj 2002 - 20:17 #10
Har nu fundet en løsning.
Har entreret med mhv for en pris der ikke helt når op på de omtalte beløb her på siden.