Avatar billede john.buhl Nybegynder
08. april 2002 - 12:31 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Formular felt

Hej
Jeg skel oprette et formulerfelt hvor man skal kunne hente forskellig datoer, ex fra en kalender. Kan det lade sig gøre, det er i word 2000.
john
Avatar billede rvm Nybegynder
08. april 2002 - 12:44 #1
Et formularfelt er bare en beholder. Man kan skrive i det eller hente noget der allerede er skrevet i det - det er alt man kan.  Så hvis du vil have integration til en kalender, så er formularfeltet "bare" et sted du skriver resultatet af integrationen. Måske skal vi have lidt flere oplysninger for at kunne svar mere kvalificeret.
Avatar billede john.buhl Nybegynder
08. april 2002 - 12:47 #2
Jeg skal hente noget info fra feltet, denne info skal være nogle datoer. Og i stedet for at jeg skal til at taste alle 365 datoer ind manuelt vil jeg gerne hvis man kan det , hente informationen et andet sted eller hvis man nu kunne sammen flette det men en eller anden form for kalender!!
Avatar billede rvm Nybegynder
08. april 2002 - 12:49 #3
Er dit problem, at du vil være sikker på at det er en dato der er skrevet?
Avatar billede john.buhl Nybegynder
08. april 2002 - 12:54 #4
Nej
Det det gerne skulle blive til er en uge seddel her skal der tastes nogle datoer ind!!!
Det er alt
Avatar billede rvm Nybegynder
08. april 2002 - 13:00 #5
Det ville jeg nok lave i Excel - der kan du nemlig styre datoerne meget nemmere. Jeg har et eksempel, hvis du skriver din emailadresse.
Avatar billede john.buhl Nybegynder
08. april 2002 - 13:06 #6
johnb@vesfu.dk
Avatar billede john.buhl Nybegynder
08. april 2002 - 13:06 #7
Forkert sorry johnb@vejenhs.dk
Avatar billede al-man Nybegynder
11. april 2002 - 22:53 #8
Du laver en hurtig excel kalender opstilling. + 7 dage, altså en uge af gangen i hver række, under hinanden, i hver linie lægger du 7 dage til i kolonne 1,2,3.... og trækker de syv dage nedaf. så har du kalenderen som flette fil. Herefter laver du en flettefil i word hvori du tager de syv felter og så har du en uge af gangen som du sætter op som din uge seddel skal se ud. herefter kan du kan flette til nyt dokument, og du har dine uge sedler for hele den kalender du har lavet.
Avatar billede rvm Nybegynder
23. april 2002 - 15:10 #9
Hej john.buhl

Fik du løst dit problem ?