Avatar billede locturian Nybegynder
07. april 2002 - 20:06 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Kom med et forslag....

Hej der!

Jeg har lige modtaget en check på 4070 kr. fra Told & Skat - Ja, penge tilbage i skat :)

Jeg havde overvejet at købe ny processor, bundkort og ram, men som rampriserne ligger i dag, venter jeg sq til et andet tidspunkt med det. Har heller ikke brug for det på nuværende tidspunkt ! :)

Men, hvad skal jeg bruge pengene til? (Hvis nogen svarer at jeg skal sætte den ind på min opsparing, bliver vedkommende ignoreret :)

Såe... kom med nogle forslag! :)
Avatar billede nonick Nybegynder
07. april 2002 - 20:09 #1
freelance kategorien??? hmmm....

Nå fuck det. :)
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
07. april 2002 - 20:10 #2
Send dem til mig!...

De sultende børn i afrika?

Blandet chokolade for alle pengene

en guitar!
Avatar billede syvon Nybegynder
07. april 2002 - 20:11 #3
del dem op i 3 lige store dele og brug dem på denne måde

1/3. på druk
2/3. på kvinder
3/3. på sjov
Avatar billede tpiil Nybegynder
07. april 2002 - 20:15 #4
så overfør til mine kontooplysninger så køber jeg da bare det du synes er for dyrt for øjeblikket til mig selv:
Bank: Nordea
Reg nr.: 2283
Kontonummer: 0392510508
:)
og ram priserne er lige steget og de falder nok først om ca. 3 måneder...
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
07. april 2002 - 20:16 #5
Jeg har virkelig brug for en ny computer... photoshop holder ik med 128 ram mer :( ... ellers kan du altid købe mit gevær - www.danielhorn.dk/salg .. du vil gøre en dreng glad ! :P
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
07. april 2002 - 20:18 #6
dvs.
3000 til mig

og så har du 1070 til sprut :)
Avatar billede locturian Nybegynder
07. april 2002 - 20:21 #7
HEHE, alle sammen gode svar, meeen, jeg leder efter noget SEJT til mig selv, da det er sjældent at jeg har så mange penge lige til at fyre af :)
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
07. april 2002 - 20:22 #8
æææævvvv.. :D
Avatar billede tpiil Nybegynder
07. april 2002 - 20:23 #9
kiggede lige på din side, så din kæreste vil sikkert gerne have dem, piger plejer altid at kunne bruge penge hurtigt :)
Avatar billede Hitman Praktikant
07. april 2002 - 20:23 #10
Hmmm, hvad med en ps2, og et par spil.
Det kan du da få en masse gode timer til at gå med

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede arriva Nybegynder
07. april 2002 - 20:23 #11
Spar lidt mere op og køb en sej surround sound receiver, f.eks. en denon, marantz eller en harman/kardon ;)
Avatar billede locturian Nybegynder
07. april 2002 - 20:26 #12
Hum, det begynder at lyde bedre... - Keep 'em comming... :)
Avatar billede Hitman Praktikant
07. april 2002 - 20:28 #13
Hmmm, en ps2 var måske ikke god nok :O(  *gg*
Avatar billede Hitman Praktikant
07. april 2002 - 20:29 #14
Jeg har forresten lige oprettet en spm til 50 point.
det kan ses her >> http://www.eksperten.dk/spm/195026
der er endnu ikke nogen der har svaret
Avatar billede arriva Nybegynder
07. april 2002 - 20:30 #15
En masse DVD'er, det er altid godt... Du skal vel næsten have Lord of the rings når den kommer, og så Black hawk down, når den engang kommer osv. også skal du vel oxo snart bruge nogle penge til starwars ep 2?

;)
Avatar billede Hitman Praktikant
07. april 2002 - 21:07 #16
Hmmm, brug det hele på lotto, hvem ved måske vinder du en million elelr mere.
Du har da intet at tabe, eftersom der er nogen som du har fået.
Avatar billede syvon Nybegynder
07. april 2002 - 21:10 #17
fået og fået ???. han har da selv tjent dem inden de blev betalt til told og skat
Avatar billede j0ker Nybegynder
07. april 2002 - 23:32 #18
syvon, ikke for noget, men

1/3. på druk
2/3. på kvinder
3/3. på sjov

1/3+2/3+3/3 = 6/3 = 2 og han har jo ikke 8140 :o)

Hvis han bruger 3/3 på sjov, ja så har han brugt alle 4070 kr. på sjov...

Hehe :o)
Avatar billede zipper20 Nybegynder
08. april 2002 - 09:42 #19
Hmm... ka' godt se det er lidt af et dilemma...

Umiddelbart ville det mest fornuftige og voksne jo nok være "the unspeakable" , men jeg holder med syvon ... ikke på grund af hans matematiske evner, men eller...

Alternativet ville jo nok være at tage dine 4070kr og gå ned i byen en tirsdag eftermiddag og kigge vinduer... det har altid gjort det for mig ... Go' fornøjelse ;o)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
08. april 2002 - 13:09 #20
Du kan da altid købe lidt konsulentbistand (3900,- for konsulentents tid) og så får du en rigtig sej ting, fundet fremt til af konsulenten, der koster kr. 170,-

-det er da ikke dyrt ! ! !

Konsulenten kan nemt være din kone. De er goé til at finde på ting til deres mænd.
Avatar billede syvon Nybegynder
08. april 2002 - 18:48 #21
1/3 = del 1 ud af 3
2/3 = del 2 ud af 3
3/3 = del 3 ud af 3

det skulle forstås på denne måde.
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
09. april 2002 - 23:25 #22
Hvis du vil vente på at rammene falder i pris kan du gemme dem og så købe:
ASUS A7V333, Via KT333, socket A, DDR2700                    = 1348 kr.
AMD Athlon (Palomino) XP PR1800+ (1533Mhz) Socket A In-a-box = 1455 kr.

så har du alt i alt: 1267 kr tilbage til ram + at du får en kanon god kombination, af motherboard og cpu...
Avatar billede web-pro.dk Nybegynder
09. april 2002 - 23:26 #23
skal lige siges at priserne er fundet hos: www.prc-data.dk

en kanon go i-butik
Avatar billede dumdum Nybegynder
09. april 2002 - 23:33 #24
Jeg synes at du skal bruge alle dine mange penge til at lave bannerreklamer for www.fotx.net/dumdum så jeg ryger højere op på hits top 10'en derinde. Det er det eneste sted jeg overhovedet har mulighed for at ramle ind i noget der ligner en hitliste...

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede syvon Nybegynder
10. august 2002 - 23:25 #25
da jeg vil mene at du nok har fået brugt dine skattepenge på et eller andet kan vi så ikke snart få lukket dette spørgsmål?
Avatar billede Hitman Praktikant
12. august 2002 - 14:56 #26
øhhh
Avatar billede Hitman Praktikant
12. august 2002 - 14:57 #27
Hvordan kan du give point til en der vil have dig til at bruge dine penge til at lave bannerreklame for hans site ?????
Avatar billede locturian Nybegynder
12. august 2002 - 15:04 #28
he... Tjae... Vidste ikke rigtig hvem der skulle have point, så jeg trak lod :) Dem med de gode forslag, havde ikke lagt et svar... Så kunne jo ikke give dem point :) Og spørgsmålet skulle alligevel lukkes :)
Avatar billede dumdum Nybegynder
12. august 2002 - 22:41 #29
Tak for points - et godt valg ;)

www.fotx.net/dumdum - der er gået i sort...