Avatar billede tastetoner Nybegynder
07. april 2002 - 14:46 Der er 6 kommentarer

Fratis forum + gratis serverplads

Ja
I har engang linket til et rigtig godt forum, hvor man kunne oprette sig som bruger, man bun bla. også hente en dansk sprog pakke til forummet, og så var gratis, men jeg har smidt linket væk :-(

Jeg skal også have plads til forummet på en gratis server, nogen derved om det kan lade sig gøre med et forum?? Hvis en af jer læsere, tilfældigvis har serverplads, kunne vi måske aftale noget med jeres sponsorbanner i toppen af forummet??
Avatar billede jacand Nybegynder
07. april 2002 - 15:00 #1
Ja mener at er der en dansk sprog pakke til: http://forum.snitz.com/

Du kan evt. se på www.friforum.dk der er gratis forum og serverplads.
Avatar billede tastetoner Nybegynder
07. april 2002 - 15:26 #2
Jepz det var det forum. (snitz)
Avatar billede tastetoner Nybegynder
07. april 2002 - 15:47 #3
Jeg har serverplads et sted som kan kører Mysql, kan dette forum (Snitz Forums 2000 v3.3.03) Kører du denne server?
Avatar billede tastetoner Nybegynder
07. april 2002 - 15:50 #4
Hmm i readme står der bla. følgende :

2. Open the config.asp file in your favorite text editor
  (DO NOT USE FRONTPAGE FOR THIS !).

  a. Remove the ' in front of the "strDBType" variable with the database type you
      want to use.

  b. Update the "strConnString" variable with the correct path to were your .MDB file
      if going to be on the server or to the SQL-server database
      Make sure you remove the ' in front of the variablestring you want to use.

  c. If you need to rename the prefix on your tables, then update the
      "strTablePrefix" variable as appropriate. For a first install the default
      setting doesn't need to be changed.

  d. If you are sharing a member list with another version of these forums, then
      update the "strMemberTablePrefix" to point to that list in the same Database.
      For a first install the default setting doesn't need to be changed.

Hvis jeg har mysql, hvad er det så lige jeg skal gører??
Avatar billede tastetoner Nybegynder
07. april 2002 - 16:07 #5
doooh skal jo være asp. Men det eneste sted jeg har dertil er Freepaq, men er det ikke noget med at det er noget lort hos Freepaq?
Avatar billede dhunters Nybegynder
07. april 2002 - 21:21 #6
Jeg er ikke helt sikker men prøv hos www.friserverplads.dk