Avatar billede aagaard Nybegynder
07. april 2002 - 10:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tovejsledning?

Er der nogen som ved hvo man kan købe en tovejsledning henne? Det er sådan så man f.eks. sætter en video-film på i stuen og så kan man se video-filmen på et fjernsyn og man skal også kunne sætte en DVD-film på og så kunne se den på et andet fjernsyn og det skalm også kunne lade sig gøre at se både DVD og video på samme tid og på forskellige fjernsyn.

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en tovejsleding henne?

//Aagaard
Avatar billede madslp Nybegynder
07. april 2002 - 10:44 #1
Det er højst sandsynligt at finde hos Brinck i Lyngby eller hos Hi-Fi klubben
Avatar billede answermaster Nybegynder
07. april 2002 - 17:53 #2
Find de aller billigste på:

www.edbpriser.dk

/Answer
Avatar billede aagaard Nybegynder
22. april 2002 - 21:07 #3
answermaster>> Jeg har prøvet at søge efter det på www.edbpriser.dk men ledte forgæves da den ikke kunne finde noget svar på min søgning