Avatar billede terminator Nybegynder
07. april 2002 - 10:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Digital 17" Skærm

Hej !
Jeg kører WinXP Pro og har lige tilsluttet min Skærm.
en Digital 17" Modelnr: PCXBV-JZ.
WinXP fandt den ikke automatisk og jeg har ledt efter en driver mange steder men uden held. Jeg har ladet mig fortælle at det er Compaq der har overtaget produktionen af denne type skærm men kan ikke rigtigt
finde noget på deres hjemmeside.
Er der nogen der kan linke DIREKTE til den rigtige driver, så er der 100 Point :o)
Avatar billede madslp Nybegynder
07. april 2002 - 10:59 #1
http://www.compaq.com/support/files/monitors/index.html

Der er alle driverne til compaq's skærme...jeg ved ikke hvilken en der er din...men den er sikkert i mellem

Kiggede Compaqs Produktliste igennem, og fandt din "PCXBV-JZ" der!
Avatar billede resten Nybegynder
07. april 2002 - 13:32 #2
Navnet på skærmen det er bare digital 17?
Avatar billede terminator Nybegynder
08. april 2002 - 10:44 #3
>>madslp: Det link var også et af de første jeg fandt, men jeg aner jo ikke hvad der er til hvad. :o(
Kunne godt tænke mig der var nogen der kunne linke DIREKTE til den rigtige
driver. :o)
>>resten: Ja, der står ihvertfald ikke noget andet på den på fronten, men bagpå står der som sagt PCXBV-JZ.

GIVER 200 POINT EKSTRA, TIL DEN DER FINDER ET DIREKTE LINK OG DRIVEREN SELVFØLGELIG VIRKER I XP-PRO.
Avatar billede terminator Nybegynder
22. april 2002 - 05:14 #4
>>madslp: Kan du ikke specificere det lidt nærmere......
altså linket ?
Avatar billede terminator Nybegynder
23. juli 2002 - 13:30 #5
hmmm :o(
Avatar billede terminator Nybegynder
23. juli 2002 - 13:31 #6
Tja....nu gider jeg ikke vente længere :o(