Avatar billede s.b.a Nybegynder
06. april 2002 - 19:48 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Afsteming !! Hvad skal vi hede ??

Hej alle...

Jeg har tidligere lavet et SPM omgående hvad vi skal hede..>>> http://www.eksperten.dk/spm/194259 <<<

Og nu har jeg fået nogle gode forslag..!

og nu har jeg tænkt mig og lave en slags afstemning om hvad vi skal hede..

Hvad synes du/I vi skal hede?..

1.Computer genius

2. It Helpers

3. computerized masters

4. PCdisken

På forhånd tak

S.B.A :o)

Avatar billede soreno Praktikant
06. april 2002 - 19:49 #1
Avatar billede jayf Nybegynder
06. april 2002 - 19:52 #2
Synes 4. Synes de andre lyder for her-kommer-vi-og-spiller-seje agtigt.
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
06. april 2002 - 19:52 #3
IThelpers eller PCdisken
Avatar billede qspi Nybegynder
06. april 2002 - 19:58 #4
Avatar billede a-torsten Nybegynder
06. april 2002 - 20:00 #5
klart nr 4..
Avatar billede freeman Nybegynder
06. april 2002 - 20:03 #6
jep 4.. Alm. mennesker ved sikkert ikke hvad de andre betyder :-)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
06. april 2002 - 20:17 #7
Avatar billede flash-man Nybegynder
06. april 2002 - 20:20 #8
Avatar billede flash-man Nybegynder
06. april 2002 - 20:20 #9
ups... trykkede forkert jeg mener 4

4'eren er vist nok det bedste valg.. De andre er lidt *******
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. april 2002 - 20:36 #10
nr. 4!

De andre er FOR nørdede ;)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
06. april 2002 - 22:06 #11
jeg syntes også 4 er et godt bud.. Det er ikke for smart eller for plat.. Sådan midt i mellem.. ;-)
Avatar billede oluf_sand_ham_selv Nybegynder
06. april 2002 - 23:04 #12
Som flash-man skrev først, skal du hede 'på forhånd tak'
:)

Nej spøg to side..

Du skal have the navn:
  It Helpers

Oluf Sand Ham Selv
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. april 2002 - 00:00 #13
IT Helpers er fin HVIS i også hjælper med opsætning af fax, telofoni osv... dette dækkes jo også af begrebet IT...

PC Disken er et underligt navn... det er der jo ikke noget der hedder... Personligt bryder jeg mig ikke om den.

De to sidste... nix... kan jeg heller ikke lide...

Tjaahh.. det betyder jo så, at jeg ikke bryder mig om nogen af dem. :)
Avatar billede =maddog= Nybegynder
07. april 2002 - 03:45 #14
4'eren. Eller noget spidsfindigt såsom hjælPC
Avatar billede runeevers Nybegynder
07. april 2002 - 11:56 #15
Hvis jeg skal være helt ærlig (og det skal jeg vel) så syntes jeg faktisk at alle navnene suger.

De første tre lyder lidt som om i er sådan et ghost-busters team der kommer flyvende med cirkelskaller og håndkantslag.

Det fjerde lyder som om at i sælger PC´ere og ikke at i reparerer dem.

/r
Avatar billede answermaster Nybegynder
07. april 2002 - 17:43 #16
I kunne jo også lave jeres eget navn. Helt eget. Altså ikke et der findes i forvejen.

F.eks:

Roxcoms
Xlambth
Rawcom
Blowican
Jouy
Mixflash
Intivriwel

Bare nogle forslag!

/Answer
Avatar billede answermaster Nybegynder
07. april 2002 - 17:49 #17
Jeg synes også at de andre 4 navne, er lidt for helteagtige. Men jeg plejer at lave navne til mine spil, og ikke til firmaer. Det er faktisk sjovt af 'oprette' et firma. Det behøves ikke at blive til noget stort. Jeg har lavet et der laver spil. (Kun til kollegaer, og venner)

Man laver jo selvfølgelig en hjemmeside, og laver et specielt og flot logo til sit navn.

Mine gamle navne: (øverste er de første)

x35  ' meget dårligt.
FliX  ' meget godt, men jeg fandt ud af at det var optaget!
Mafia Porpus  ' Ikke godt
MaQazine  ' Ret godt
Zine  ' Ok

og til sidst...:...

Magic Star

Men i mellemtiden, har jeg fundet ud af at det også er optaget! :(
Men trods det, bruger jeg stadig det navn, til mine spil/programmer...

Overvejer et nyt navn!

/Answer
Avatar billede s.b.a Nybegynder
07. april 2002 - 17:50 #18
Oki i skal alle have tak for hjælpen !! vi har valgt >> PCdisken <<

Tak fordi i gad og stemme og en stor tak til jer der kom med forslagende :o)