Avatar billede him Nybegynder
06. april 2002 - 17:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MySQL tæller dag uge måned år online

Hej
Jeg har brug for en tæller der kan tælle hits ialt, hits per uge, hits per måned, hits per år, og hvor mange online der er på siden.
Tælleren skal laves i php/MySQL.
Jeg vil ikke have links, men gerne koder kopieret fra andre sider, men forklaringen på dem SKAL være på dansk!
Koden skal heller ikke være for indviklet
Avatar billede webkasp Nybegynder
06. april 2002 - 17:42 #1
Kan en chart counter ikke bruges ?
Avatar billede snigermunken Nybegynder
06. april 2002 - 17:43 #2
Du vil ikke havde et link, men du vil gerne havde at vi finder koden på et evt. link og paster koden ind her?

<snip>
Jeg har brug for en tæller der kan tælle hits ialt, hits per uge, hits per måned, hits per år, og hvor mange online der er på siden.
Koden skal heller ikke være for indviklet
</snip>

Held og lykke med at finde en kode der kan det og stadig ikke er indviklet.
Avatar billede him Nybegynder
06. april 2002 - 17:45 #3
webkasp: Nej, for jeg vil godt have sådan at jeg selv kan bestemme hvordan den ser ud og at der ikke skal reklames for chart.dk på min side...

snigermunken: Så er jeg lige glad med om den er indviklet. Det var bar sådan at jeg kunne lære lidt samtidig, men bare jeg får noget der virker så kan alt så bruges!
Avatar billede well_r Nybegynder
06. april 2002 - 17:46 #4
hmm
lyder lidt umuligt.. jeg tror da ikke direkte at folk vil gøre sådan noget gratis..
jeg ved at zipstats.dk eller sådan noget har en ret lang liste med stats.. men du vil ikke have links... :/
sorry boy..you're on your on
Avatar billede him Nybegynder
06. april 2002 - 17:50 #5
Jeg kan bruge alt så... links indviklede scripts alt... bar jeg får det!
Det er ikke andre der skal "hoste" det for mig. Jeg har selv databasen og siderne. SKal bare bruge koden til at lave det!
Avatar billede jakoba Nybegynder
06. april 2002 - 17:58 #6
Jeg vil gerne have at Britney Spears banker på døren og når jeg så åbner kaster hun sig om halsen på mig.

Men jeg er ikke krævende, det er ok hvis det kun er Pamela Anderson.

mvh JakobA
Avatar billede tipsen Nybegynder
06. april 2002 - 19:04 #7
Den første del af kravene er vel relativ nemt med lidt sql...

select count(*) as totalhits from statdb; // tæller samlet antal hits

totalhits/levetid i måneder = hits pr. måned
totalhits/levetid i uger = hits pr. uge
totalhits/levetid i år = hits pr. år
Avatar billede him Nybegynder
06. april 2002 - 21:53 #8
Jeg fandt noget på asp.dk jeg kunne bruge!