Avatar billede ize_dawg Nybegynder
06. april 2002 - 17:27 Der er 6 kommentarer

Webmaster på nyt gamesite

Jeg og nogle venner er igang med at opbygge et gamecommunity, og vi mangler en webmaster som kan følgende:

-Lave et design (jeg kan evt. stå for grafik)
-Være fuldtidsmand/meget aktiv.
- Kunne skrive nyheder,anmeldelser m.m.

Der vil følgende ikke være løn endnu, da vi ikke har steder at få pengene fra, men hvis det bliver stort, vil der selvfølgelig blive sat løn på senere hen.

Hvis du har kommentare, spørgsmål, andet, så skriv venligst herinde.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
06. april 2002 - 17:30 #1
Hvorfor ikke bare bruge www.gamereactor.net ?
Avatar billede uap Nybegynder
06. april 2002 - 17:32 #2
"Jeg og nogle venner..."

Jamen hvad skal dig og dine venner så lave, hvis man selv skal stå for det meste?

Så kan folk jo ligeså godt selv gå i gang, og selv tjene de penge man end måtte få mulighed for at tjene *S*
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
06. april 2002 - 18:50 #3
ize_dawg > Jeg er evt. interesseret, men jeg vil også gerne lige have svar på uap´s ovenstående spørgsmål.

Jeg vil desuden gerne have en komplet beskrivelse af projektet.

styled@styled.dk

icq: 150508725

-Jonas
Avatar billede ize_dawg Nybegynder
06. april 2002 - 22:25 #4
Okay, nu skal i høre:

Mig, og et par venner har snakket lidt med hinanden, og tanken om at lave vores eget gamesite strejfedet os, og det løs sq egentligt meget sjovt. Så har vi tænkt lidt over situationen, og fundet ud af, at vi faktisk har stor mulighed for at anmelde den nyeste hardware, spil m.m. da min far faktisk har sit eget EDB firma. Og som webmaster vil det ikke sige at stå for det meste, jeg vil selvfølgelig også hjælpe da jeg er god i den grafiske afdeling, men tilgengæld har jeg en ulempe ved programmeringen af sites. Vi har så tænkt os at anmelde spil, hardware, software, m.m. Men før vi kan gøre det må vi have alle brikkerne samlet, og dette er én af de eneste vi mangler. Hvis i har andre spørgsmål, kan i skrive dem herinde, eller komme ind på #Gamerzplanet på irc.quakenet.org, og så kan vi få diskuteret det sidste igennem.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. april 2002 - 10:40 #5
ize_dawg > Har du en email adresse jeg kan kontakte dig på iaften?
Avatar billede ize_dawg Nybegynder
07. april 2002 - 16:17 #6
kkndmj@get2net.dk , jeg er både online på messenger og ICQ hvis du har disse programmer. ICQ; 91229413.