Avatar billede sjoko Nybegynder
06. april 2002 - 16:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trendnet router probs.

Ja nu sidder jeg her med min fine nye TRENDnet TW100-S4W1CA Router.

Kan ses her
http://www.trendware.com/products/TW100-S4W1CA.htm

Og med den har jeg de her problemer:

1. Nu er mit problem bare at jeg ikke kan få mine NAT entries til at virke. Er ikke altid at den gemmer de entris jeg laver og hvis det endelig lykkedes at gemme virker de ikke.

2. Kan heller ikke opdatere firmwaren på den. Har en anelse om at prob. 1 hænger sammen med den gamle firmware der er på 4.2 den nyeste er 6. Fejlen den giver er at "TFTP has no response".

Nogen løsningsforslag???
Avatar billede sjoko Nybegynder
08. april 2002 - 20:24 #1
Er der slet ingen kloge mennesker i dette forum???
Avatar billede sjoko Nybegynder
22. april 2002 - 23:09 #2
test