Avatar billede dammeren Nybegynder
05. april 2002 - 14:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Explorer 5.5 – siden kan ikke vises

Jeg har et stort problem, som jeg ikke er sikker på kan løses fra min side.

På vores intranet, kan jeg via. en engelsk explorer 5.5 godt læse, hvilke nyheder m.m., som der står på vores IT-portal. Forsøger jeg at læse nyhederne via. en dansk explorer 5.5 får jeg fejlen”siden kan ikke læses”, hvilket tyder på at der er en konflikt i sproget eller lignede(tror jeg). Fejlen går igen på alle de danske versioner af exploreren.

Mit problem er at der er flere af brugerne, som der skal til at have adgang til dette Portal, og at de alle sammen benytter en Dansk Windows 2000(vi snakker om mange brugere), hvilket vil sige at Exploreren også er på dansk(også 5.5).

Jeg har prøvet under internet indstillingerne at ændre det fortrukne sprog til engelsk, men det har ingen virkning.

Er der nogen, som der har et forslag til, hvordan man kan løse dette problem uden at jeg skal til at installere en engelsk explorer på alle computere??

Det skal siges at IT-portal'et er i udlandet, og jeg ikke har nogen muligheder for at bede dem om at opgradere noget…den eventuelle løsning skal finde sted fra min side.

Håber som sagt at I kan hjælpe mig…
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2002 - 14:53 #1
prøv engang dette;

funktioner -> internetindstillinger -> avanceret -> fjern kryds i "vis meddelelse om uskadelige http-fejl"

kommer der så den samme fejl eller en anden?
Avatar billede dammeren Nybegynder
05. april 2002 - 15:30 #2
Hej Keysersoze

Jeg har forsøgt at følge dit råd, men fejlen er desværre den samme, dog kan jeg i modsætning til tidligere se at IP-adressen nu bliver fundet. Efter den har fundet IP-adressen, kommer der bare et tomt billedet op, som efter 4-5 sekunder skifter over til siden med beskeden "siden kan ikke vises".

Har du andre forslag?
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2002 - 15:34 #3
så har jeg ingen idéer :o/
Avatar billede dammeren Nybegynder
16. april 2002 - 11:12 #4
Øv, så er der åbenbart ingen, som kan hjælpe mig.