Avatar billede gauntlet Nybegynder
17. juni 2000 - 21:54 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Logitech Cordless Wheel Mouse sutter

Jeg har et Logitech Cordless Itouch Keyboard samt en Logitech Cordless Mouseman Wheel, købt af to gange, dvs. med to sendere.
Disse er sat op til at køre på forskellige 'kanaler' (frekvenser), og når jeg har min pc sat op hjemme ved min kæreste kører det fint, men hjemme ved mig selv skodder musen for vildt.. den 'lagger', dvs. det er nogen gange utroligt svært at ramme en OK button eller det der ligner..

Hvad kan det være? jeg har prøvet at lægge musens sender langt væk fra andre kabler, højtalere osv. men der er stadig 'støj' .. nogen der har været ud for det samme, eller har et forslag?
Avatar billede rfogh Nybegynder
17. juni 2000 - 22:19 #1
Bare for at være sikker: hedder det "lagger" eller "lacker"???
Avatar billede parazite Nybegynder
17. juni 2000 - 22:33 #2
Tager fra Gyldendals Røde Ordbøger:

Lag: [læg] vb komme bagefter; bevæge sig langsomt, smøle; sb forsinkelse; det man er bagefter; efterslæb; ~ behind komme (, være) bagefter.

Lack: [læk] sb mangel, trang, nød; vb mangle, lide mangel på; for ~ of af mangel på; there is no ~ of det skorter ikke på; be -ing mangel, savnes; be -ing in mangle; -ing in ideas idéforladt.

Tjaah... det må vel så hedde 'lagger'. :o)

- Parazite
Avatar billede rfogh Nybegynder
17. juni 2000 - 22:39 #3
Takker :o)

Go Go Gyldendal!!!
Avatar billede gauntlet Nybegynder
18. juni 2000 - 17:35 #4
jow.. det hedder skam lagger... ;o)

ikk at det afhjalp mit problem ;)

/gaunt
Avatar billede rfogh Nybegynder
18. juni 2000 - 20:48 #5
rundstyk...
Avatar billede gauntlet Nybegynder
19. juni 2000 - 19:56 #6
det' oki
Avatar billede rfogh Nybegynder
21. juni 2000 - 19:08 #7
D jaj gla får!!!
Avatar billede gauntlet Nybegynder
24. juni 2000 - 13:45 #8
hæh
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. juni 2000 - 00:28 #9
Det forstod du sikkert ikke en skid af...

Jeg kan forresten fortælle at jeg i mellemtiden har købt en Logitech Cordless MouseMan Wheel ;o)
...og så er det ikke engang løgn.

Jeg har dog ikke noget trådløst tastatur til at fucke det op... :o)
Avatar billede plh Nybegynder
26. juni 2000 - 02:43 #10
Det står faktisk at den bedste afstand fra senderen til musen er 20 cm. Det kunne være en grund. Det kunne også godt være at hvis din mus kører på de batterier der var med da du købte den at de ikke er de bedste mere. Jeg oplevede nemlig det samme med min mus.
Avatar billede plh Nybegynder
26. juni 2000 - 02:45 #11
De første batterier er nemlig altid noget lort.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
26. juni 2000 - 17:37 #12
well.. afstanden er okay... jeg har prøvet 1000 ting i forbindelse med afstanden... og kanalerne er osse indstillet rigtigt.. (altså de kører på hver sin frekvens)..
jeg har skiftet batteri MANGE gange siden sidste sommer...
Avatar billede plh Nybegynder
26. juni 2000 - 20:36 #13
Det kunne jo være at den var defekt
Avatar billede andersravn Nybegynder
05. juli 2000 - 01:05 #14
Få din mus byttet... Der har været flere reklamationer med de der Logitech COrdless - ved det - forhandler dem.. Kræv at få den nye udgave... Batterierne er hos min grossist nogle rigtig fede genopladelige batterier....
Avatar billede gauntlet Nybegynder
05. juli 2000 - 20:19 #15
jeg har accepteret jeres svar..
Spm er irrelevant da jeg har smidt min mus i skraldespanden (arh ok, så har jeg ikke smidt den HELT ud...) og købt en Logitech Pilot + i stedet.. men tak for hjælpen...
Avatar billede rfogh Nybegynder
05. juli 2000 - 20:52 #16
Hehe... Det var også en måde at løse problemet på :o)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
05. juli 2000 - 21:50 #17
heh.. blev MEGET træt af Cordless musen...