Avatar billede drawny Nybegynder
04. april 2002 - 21:12 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Startpage i Internet Explorer

Hejsa,

Gennem længere tid har jeg erfaret, at det er muligt at ændre "Start page" i Internet Explorer til 'about:blank' - hvilket gør at når man starter IE, starter den i en blank side - som gør at det er lidt hurtigere.

Så installerede jeg ICQ, og fravalgte at den ikke skulle sætte min start page.. Det gjorde den alligevel, og selvom jeg retter den til about:blank igen, så skifter den automatisk tilbage til min ICQ start page.

Er det muligt at skrivebeskytte "Startpage", eller er det muligt at fjerne ICQ Startsiden?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. april 2002 - 21:17 #1
ja det er muligt at fjerne icq startside, der er noget med at du kan gå ind under main i icq -> så prefferences, og der skuyller gerne være noget
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. april 2002 - 21:17 #2
Håber det er nok

/CHoKoBeaR_dk
Avatar billede drawny Nybegynder
05. april 2002 - 14:20 #3
Specificér venligst.
Avatar billede kapla Nybegynder
06. april 2002 - 21:14 #4
Avatar billede drawny Nybegynder
07. april 2002 - 21:48 #5
virker stadig nitte.........
Avatar billede drawny Nybegynder
09. april 2002 - 17:11 #7
Well - Jeg kører ICQ2001b , og ingen af flg. links kunne give mig nogen form for hjælp. Desuden vil jeg gerne vide hvordan jeg kan ændre det - UDEN at geninstallere ICQ
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. april 2002 - 17:27 #8
I ICQ 2002 er det:
Main -> Pre
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. april 2002 - 17:29 #9
hhhhhmmmmm

I ICQ 2002 er det:
Main -> Preferences -> General Settings
i boksen "General" fjernes krydes i checkboksen "Show ICQ Wellcome screen when launching ICQ"
Avatar billede drawny Nybegynder
10. april 2002 - 21:44 #10
eagleeye: Problemet er at ICQ selv ændrer min startpage .. Også selvom jeg har rettet det i internet settings i kontrolpanelet
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. april 2002 - 21:53 #11
ok... hvad med:
Main -> Preferences -> Connections
I boksen "Launch"  slå evt kryds fra i "Launch default Web browser when connection is detected"

Måske det hjælper.
Avatar billede drawny Nybegynder
10. april 2002 - 22:03 #12
Den er ikke mulig at markere/afmærkere. Er blot overskrevet af en grå farve.
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. april 2002 - 22:18 #13
Er der kryds i ??
Hvis du i "Connection Type" vælger Modem så kan du få lov at ændre på den checkbox.
Avatar billede drawny Nybegynder
10. april 2002 - 22:41 #14
Ja, men det er vel ikke så fedt hvis jeg har adsl ? :)
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. april 2002 - 22:43 #15
Det har du ret i, men du kan bare slå den over på modem fjerne hvis der er et kryds i og så rette tilbage til Perminant og gemme.
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. april 2002 - 22:44 #16
Perminant hehe skulle være permanent
Avatar billede drawny Nybegynder
10. april 2002 - 22:59 #17
Det havde jeg allerede gjort - hjalp ikke noget.
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. april 2002 - 23:03 #18
Så har jeg vist ikke flere forslag til det...
Avatar billede markma Nybegynder
11. april 2002 - 00:34 #19
Du finder løsningen på dit problem her:

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=936
Avatar billede drawny Nybegynder
11. april 2002 - 17:08 #20
Se det hjalp :)
Avatar billede markma Nybegynder
12. april 2002 - 01:41 #21
Tak for points! Den nye Tweaks er forøvrigt et behageligt bekendtskab....