Avatar billede the-one Nybegynder
03. april 2002 - 19:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg ud af at der ikke er nogen på nettet??

Hej allesammen

Jeg har bare lige et enkelt spørgsmål, som jeg håber der er en af jer der
kan løse. Jeg sidder til dagligt på et netværk , og inden jeg skal til at
downloade et eller andet vil jeg gerne sikre mig at der ikke er andre på
netværket som også er på nettet, så jeg tager båndbreden?? Er der en måde så
jeg kan tjekke at der ikke er nogen på samme netværk, som bruger internettet
samtidig med mig??? er der et eller andet smart lille program eller noget i
den stil?? Håber i forstår mit problem...

MVH. -S-
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
03. april 2002 - 20:22 #1
Du kan installere DU Meter på serveren, så kan du se om andre sidder og leecher på linjen. Under alle omstændigheder skal du have nogle installere på internet gatewayen :o)
Avatar billede the-one Nybegynder
03. april 2002 - 20:53 #2
Nå, det er jeg ked af at høre, men der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det!!!
Tak for svaret!
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
03. april 2002 - 20:56 #3
Sorry jeg ikke kunne hjælpe på mere :o(