Avatar billede orcus Nybegynder
03. april 2002 - 15:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Drivers/ADSL!

Jeg har stilt et spm. før herinde om at min forbindelse bare lige pludslig afbryder nu har jeg fundet ud at hvornår den gør det, det er når jeg skal ind og fx. spille CS over internettet så gør den det og nogen gange lige pludslig så afbryder den... Så går jeg selvfølgelig hen for at se om det passer og tjekker om forbindelsen er afbrudt men det siger den ikke den er men mit ICQ går offline.. og min downloads stopper...

Jeg har lige haft ringet til min udbyder og de siger det kan skyldes at mit bundkort ikke har den nyeste driver så den ikke gør nok ved USB'en hvor mit ADSL modem er sat til og derfor afbryder den forbindelseen...

- SÅ skal jeg skifte til Router for 15 kr mere om mdr?
- Hvor kan jeg finde de nyeste drivers til dette Bundkort --> AMD 751/751 Chipset - GA-71XE?

//Orcus -->
Avatar billede dmcn Praktikant
03. april 2002 - 15:26 #1
Der var en grund til jeg flyttede dit sidste spørgsmål over i Netværk > Internetforbindelser. Fortæl mig lige hvad det har med Fri debat at gøre?
Avatar billede orcus Nybegynder
03. april 2002 - 15:29 #2
ups... undskylder mange gange :)
Avatar billede dmcn Praktikant
03. april 2002 - 15:31 #3
Skal jeg flytte igen? :P
Avatar billede orcus Nybegynder
03. april 2002 - 15:32 #4
det må du gerne :)
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
03. april 2002 - 15:33 #5
Her er driverne til dit bundkort:
http://www.amdmb.com/files.php
Det er ikke nødvendigt at skifte til en router.
Avatar billede orcus Nybegynder
03. april 2002 - 15:35 #6
kan du give mig et direkte link <--- karstenlaursen