Avatar billede monic Nybegynder
03. april 2002 - 10:08 Der er 4 kommentarer

Netværksprinter

Jeg har et netværk, hvor en af netværksprinternes driver befinder sig på en af computerne. Der er tale om en Lexmark Optra Rt+. På et tidspunkt blev jeg gjort opmærksom på en fil, som skulle installeres, så de øvrige computere også kunne printe uden at den computer hvor driveren er installeret er tændt, men jeg kan ikke huske hvad filen hed eller hjemmesidens nøjagtige adresse. Det var noget i stil med www.intermate.com. Er der nogle som kan hjælpe?
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
03. april 2002 - 10:12 #1
Hmm hvorfor have en printserver hvis den ikke skal være tændt. Hvordan vil du så lave kø? og hvad med et spoolbibliotek?
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
03. april 2002 - 10:18 #2
Kan du ikke bare installere igen, så kan du vel se hvad filen hedder??
Avatar billede digitalan Nybegynder
03. april 2002 - 10:21 #3
Avatar billede digitalan Nybegynder
03. april 2002 - 10:23 #4