Avatar billede kbruun Nybegynder
15. juni 2000 - 17:40 Der er 8 kommentarer og
6 løsninger

Igen igen...

Så er plageånden på banen igen.
Hvad synes i om http://www.kristianbruun.dk/layout9 ?
Igen er det rent grafisk.
Avatar billede kane Juniormester
15. juni 2000 - 18:21 #1
det er sejt men gotdamm tungt
Avatar billede prodic Mester
15. juni 2000 - 19:23 #2
Ja ja. Det går da den rigtige vej.

Nu har du bare det problem(syntes jeg), at din link menu, ikke er for heldig, set i forhold til hvordan resten af siden ser ud. Lav den mindre træ-agtig. Og knap så fremstædende. Hvorfor bruger du ikke samme metode, som du har anvendt forneden. Evt. sløre den lidt, så man stadig kan se igennem, og stadigvæk kan se forskel.

I din "menu", hvorfor bruger ud ikke en fast størrelse på skrifttypen, istedet for at ændre størrelse efter kassen. Det er dog kun hvis du vil bruge menuen. Og du har prøvet med en anden skrifttype ikke?
Avatar billede retep Nybegynder
15. juni 2000 - 19:33 #3
Lige et sidespørgsmål. Hvilket program bruger du til at lave designet? Og hvilket bruger du til at 'klippe' billedet til knapper o.l.?

Ellers må jeg sige at jeg synes designet er rigtig flot. Har ikke spor i mod den 'træ-agtige' menu.

Mvh
Retep
Avatar billede retep Nybegynder
15. juni 2000 - 19:37 #4
Men 305 KB er ret meget... Jeg har selv kabel, men hvis jeg sad med et 33.6 eller 56.6 modem, ville jeg blive sindssyg over en så tung side. Taber du meget ved at gemme den som gif?
Avatar billede cybles Nybegynder
15. juni 2000 - 19:38 #5
Jeg syndes at de farver stinker, det ser ikke særligt godt ud. Tag ikke min kritik ilde op det er jo hver mands sag hvordan man opfatter grafisk design.
Avatar billede retep Nybegynder
15. juni 2000 - 19:43 #6
Jeg har lige prøvet at konvertere til gif, og fik siden ned på 188 KB uden overhovedet at kunne se forskel.

Mht. farverne, ja, det er en smagssag ;-) Og jeg synes farverne er rigtig gode til en side for 'feinschmeckers' ;-)
Avatar billede prodic Mester
15. juni 2000 - 19:51 #7
Jeg er ret overbevist om at kbruun, ikke har tænkt sig at bruge et billed som forside, men derimod slice det op, og bruge det som siden. Det gør bla at han har mulighed for at lave links der virker etc, samt at nedsætte load-tiden.

Bare en lille reminder til folk.
Kbruun - ret mig hvis jeg tager fejl.
Avatar billede kbruun Nybegynder
15. juni 2000 - 19:54 #8
Prodic >> jeg er enig i det "træagtige" - det er lavet om. Måske har du ret i at benytte samme grafik som nederst.

Retep >> Mht. størrelsen, så er den slet ikke gjort klar til www endnu, der skal jo både komprimeres og giff'es osv.

Jeg har brug Photoshop

Avatar billede tue Nybegynder
15. juni 2000 - 23:53 #9
Det ser rimelig godt ud, MEN menuen er stadig ikke noget at råbe hurra for !

Og så er det ( som de andre også siger ) ALT for tungt !
Avatar billede lip Nybegynder
16. juni 2000 - 08:52 #10
Jeg synes at det er et rigtigt fedt design til en cdrom præsentation,
men til internet vil den virke alt for tung.
Så gem designet til en cdrom præstentation.

Lip
Avatar billede fico Nybegynder
16. juni 2000 - 11:18 #11
En helves tung loading.
Prøv at lave den som en WEBSTE.
7@13
Avatar billede kbruun Nybegynder
16. juni 2000 - 11:33 #12
Til alle jer som synes siden er for tung - jeg gentager: Den er hverken komprimeret, giff'et, rettet til eller noget som helst andet, der gør den egnet til en web side. Det er kun det grafiske jeg spørger til !
Avatar billede pandora Nybegynder
18. juni 2000 - 00:52 #13
Det ser flot ud!
men som professionel webdesigner, må jeg sige, jeg er _meget_ nysgerrig efter hvordan du vil klippe det grafik ud og få det til at hænge sammen perfekt.

er det Imagestyler det er lavet i?
eller Fireworks?
Avatar billede denboj Nybegynder
18. juni 2000 - 19:32 #14
Langsommere end de otte andre - lidt for brun efter min smag - god komposition ellers ikke noget-