Avatar billede orcus Nybegynder
03. april 2002 - 07:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ADLS Problem Igen Igen?...

Jeg har stilt et spm. før herinde om at min forbindelse bare lige pludslig afbryder nu har jeg fundet ud at hvornår den gør det, det er når jeg skal ind og fx. spille CS over internettet så gør den det og nogen gange lige pludslig så afbryder den... Så går jeg selvfølgelig hen for at se om det passer og tjekker om forbindelsen er afbrudt men det siger den ikke den er men mit ICQ går offline.. og min downloads stopper...

HJÆLP! MIGGGGGGGG! DET ER MEGA IRRETERNE!

//Orcus -->
Avatar billede 1003 Nybegynder
03. april 2002 - 07:51 #1
er der nogle lamper, der blinker på din boks?
Hvis der er det, kan det være en fejl fra din udbyder..

har du fast ip adresse?
Avatar billede 1003 Nybegynder
03. april 2002 - 07:57 #2
http://www.eksperten.dk/spm/192177
Jeg har lige været inde og læse lidt om dine tidligere spm. og lægger lige et link til det sidste!

Jeg tror at det er din udbyder, der har et problem, måske skal du opdatere din router.

Prøv at kontakte din udbyder, og hør den om der skal laves noget om, da du ikke har optimal forbindelse hele tiden.

Det ville jeg gøre til at starte med.
Avatar billede backside Nybegynder
03. april 2002 - 08:27 #3
Kan det ikke være en firewall der lukker af når du spiller?
Har hørt om det før.
Avatar billede 1003 Nybegynder
03. april 2002 - 08:29 #4
ellers er det porten i routeren! ( skriver det som det er en selvfølge, at der router på )
Avatar billede orcus Nybegynder
03. april 2002 - 14:53 #5
Jeg har modem min udbyder er Tiscali
Avatar billede orcus Nybegynder
03. april 2002 - 15:18 #6
Lukket - Jeg opretter det igen et andet sted...